Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Λάκης Γαβαλάς: «είναι μία πανηλίθια, τηλεμαλακω...δός»!

Η νέα κόντρα  στην ελληνική showbiz μόλις ξέσπασε: «πανηλίθια τηλεμαλακω...δό» αποκάλεσε on air την Αφροδίτη Γραμμέλη ο Λάκης Γαβαλάς, χωρίς να κρύψει τον εκνευρισμό του για τα σχόλιά της αναφορικά με την συμμετοχή του στο «Dancing With The Stars»!


«Μία κάποια κυρία δημοσιογράφος είπε ότι είμαι ένα σούργελο», άρχισε να λέει ο σχεδιαστής στον Φώτη Σεργουλόπουλο που του έκανε φάρσα στο πλαίσιο του «ΦΜ Live» και ήταν επιφυλακτικός στις απαντήσεις του.

Όταν ο παρουσιαστής του Star αποκάλυψε την ταυτότητά του, ο Λάκης Γαβαλάς συνέχισε να μιλά φανερά οργισμένος και ξέσπασε: «είμαι σκασμένος γιατί μία κυρία, κακώς της δίνω αυτό τον τίτλο, μου είπε χιλιαδυό πράγματα... Δεν έχω μάθει να τα δέχομαι αυτά από μία πανηλίθια γυναίκα, που μου ήθελε και Μέγαρο χθες και με είδε και ταράχτηκε. Κατάλαβε το γκλάμουρ ποιο είναι! Γιατί το οικόπεδό μου, αγάπη μου, είναι γκλάμουρ, δεν είναι μπάζο, κατάλαβες;».

«Είναι δυνατόν μία γυναίκα που τρώει ψωμί από εμάς, να λέει “κακώς έκανε η τηλεόραση και με πήρε”; Από ποιόν τρώει ψωμί αυτή; Λέγεται Αφροδίτη Γραμμέλη και είναι τηλεμαλακωδός! Να έρθει να τα πει μπροστά στο πρόσωπό μου αυτά», συνέχισε ο σχεδιαστής και κατέληξε: «να δεις την επόμενη φορά που θα με δει από κοντά, τι έχει να τραβήξει!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...