Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Γιώργος Αυτιάς: «Εγώ θα φύγω ξαφνικά. Ότι δεν ανανεώνεται… πεθαίνει»

Έχει αποφασίσει ο Γιώργος Αυτιάς πότε θα φύγει από την τηλεόραση;


«Εγώ θα φύγω ξαφνικά και θα το δείτε. Ότι δεν ανανεώνεται... πεθαίνει. Δεν είναι η ζωή μόνο τηλεόραση. Νομίζω ότι υπάρχουν πολλά νέα παιδιά, που μπορούν επάξια να πάρουν τη θέση μας. Η τηλεόραση δεν είναι σαν το δημόσιο , σε συνταξιοδοτεί ο κόσμος πριν την ώρα σου», λέει στο περιοδικό Λοιπόν και καταλήγει μιλώντας για το αν θα τον ξαναδούμε στην καθημερινή πρωινή ζώνη. 


«Αυτό το αποφασίζουν πάνω από μένα. Το αν επιστρέψω στο καθημερινό πρωινό πρέπει να ανησυχεί πρωτίστως τον Παπαδάκη, που τώρα κάνει... υγιεινό περίπατο. Η επιστροφή μου στο πρωινό δεν εξαρτάται από μένα. Ουδέποτε μου ετέθη και βέβαια δεν θα έλεγα όχι. Απλά, τώρα παίζω μπακ ενώ η θέση μου είναι φορ και γκολ!», καταλήγει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...