Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Το καρφί της Σκορδά: «Δεν μου αρέσει που ο Δημήτρης λέει τον καιρό όπως ο Γιώργος»

Η Φαίη Σκορδά μιλάει ανοιχτά για το «πρωινό mou» που πέρασε σε άλλα χέρια.


«Επειδή εμείς τελειώνουμε ένα εικοσάλεπτο νωρίτερα, πολλές φορές στο γραφείο όπου έχει τηλεοράσεις και παίζουν όλα τα κανάλια, το έχω δει», είπε στο Peopleκαι αποκάλυψε το πώς της φαίνεται.

 «Σε κάποιες εκπομπές που είναι βασισμένες σε συγκεκριμένα φορμάτ, τις οποίες τα κανάλια αγοράζουν από το εξωτερικό έχεις μια πεπατημένη και αυτή οφείλεις ν’ ακολουθήσεις. Όλες οι άλλες εκπομπές, πόσο μάλλον μια πρωινή εκπομπή, που είναι ζωντανή και καθημερινή, με διάρκεια αρκετών ωρών και με συγκεκριμένους παρουσιαστές, που είναι για αρκετά χρόνια εκεί και συμμετέχουν σε όλα τα θέματα, κουβαλάνε μια ψυχή. Την ψυχή των ανθρώπων αυτής της ομάδας, μπροστά και πίσω από τις κάμερες».

Η Φαίη Σκορδά τόνισε ότι ο κάθε άνθρωπος έχει τον δικό του τρόπο για να παρουσιάσει ένα θέμα ή μια στήλη».

Πώς της φαίνεται που ο Δημήτρης Ουγγαρέζος λέει τον καιρό όπως το κάνει ο Γιώργος Λιάγκας;

«Το είχαμε κάνει μια φορά και πέρυσι, για πλάκα. Γιατί ο Δημήτρης έχει φοβερό ταλέντο παρατηρητικότητας και μπορεί να σε κάνει ίδιο. Αυτό, αν το κάνεις χιουμοριστικά έχει την πλάκα του. Αν το κάνεις σοβαρά, εμένα δεν μου φαίνεται αστείο. Αν το έκανε μια- δυο φορές, θα είχε την πλάκα του. Τώρα, το να το κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα, όπως το κάνει ο Γιώργος, δεν ξέρω, νομίζω ότι δεν μου αρέσει»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...