Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Το μεγάλο παράπονο του Πουνέντη από την Μπεκατώρου

Ο Μάκης Πουνέντης συνεργάστηκε στο ραδιόφωνο με την Μαρία Μπεκατώρου. 

Μπορεί να την λατρεύει, αλλά δεν δίστασε να εκφράσει και ένα παράπονό του!


«Με την Ηλιάκη δουλεύαμε πέντε χρόνια και χτίσαμε ένα νέο πρωινό. Η Μπεκατώρου ήρθε αργότερα και την αγαπήσαμε. Το πρωινό μαζί τους ήταν το αγαπημένο μου, ήταν η καλύτερή μου φάση. Με ανέχτηκαν, παρόλο που είμαι δύσκολος άνθρωπος. Όταν παραιτήθηκα από τον προηγούμενο ραδιοφωνικό σταθμό, με ακολούθησαν χωρίς να ξέρουν πού πηγαίνουν, οπότε μόνο από αυτή την κίνηση έχουν ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που ξεχνάω και δεν είμαι αχάριστος. Όμως τώρα ήθελαν διαφορετικά πράγματα. Δεν σου κρύβω πως με την "Μπέκα" μου χαθήκαμε. Είναι ζήτημα να έχουμε μιλήσει δυο τρεις φορές στο τηλέφωνο. Θέλω να πιστεύω πως αν χρειαστώ κάτι και τις πάρω τηλέφωνο θα τρέξουν και οι δύο» είπε ο Μάκης στο περιοδικό «People».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...