Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Κωστόπουλος:«Έχω μαγειρέψει για τον φίλο της κόρης μου και έβαλα περισσότερο τζίντζερ»

Ο Πέτρος Κωστόπουλος αποκάλυψε ότι έχει μαγειρέψει για τον φίλο της μιας του κόρης.


«Σε πληροφορώ ότι εγώ έχω μαγειρέψει κινέζικο για τον φίλο της κόρης μου, απλώς έβαλα λίγο παραπάνω τζίντζερ» και δεν δίστασε να πει στο «Πρωινό Mou»: «Σας ορκίζομαι ότι επιτρέπεται να μπαίνει σπίτι, να είναι στο δωμάτιο και να έχουν ανοιχτή την πόρτα».

Μάλιστα, ο Δημήτρης Ουγγαρέζος είπε πως ο Πέτρος «έσκασε μύτη» στον φίλο της κόρης του με το μπουρνούζι και του είπε:«Πρόσεχε τι θα κάνεις γιατί αυτά που θα κάνεις θα στα κάνω εγώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...