Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Νατάσα Θεοδωρίδου: Η Ελένη Μενεγάκη, η φιλία και ο ανταγωνισμός!

Μία από τις καλύτερες φίλες της Νατάσας Θεοδωρίδου είναι η Ελένη Μενεγάκη. Τι λέει όμως για εκείνη η τραγουδίστρια και πόσο εύκολο είναι να κρατάς μία τέτοια φιλία όταν το πιθανότερο είναι ανάμεσα σε δύο όμορφες γυναίκες να αναπτυχθεί ανταγωνισμός;


Η Νατάσα λέει: «Δεν είναι εύκολο, δεν είναι όμως και δύσκολο, έχει να κάνει με τον ποιόν συναντάς στη ζωή σου. Μου έχει τύχει να συναντήσω ανθρώπους που άξιζε να τους κρατήσω και άξιζα και εγώ να με κρατήσουν, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις που μου ήταν παγερά αδιάφοροι και πιθανώς να ήμουν και εγώ παγερά αδιάφορη για αυτούς». 

Η τραγουδίστρια συνέχισε μιλώντας στο patrasevents για τον ανταγωνισμό που υπάρχει συνήθως ανάμεσα σε γυναίκες που κινούνται επαγγελματικά σε χώρους που απαιτούν προβολή: «Δεν έχει να κάνει με το επάγγελμα, έχει να κάνει καθαρά με τον άνθρωπο, με το πόσο ταιριάζουν τα θέλω σας, τα πιστεύω σας, έχει να κάνει μόνο με την προσωπικότητα του ατόμου» λέει η Νατάσα Θεοδωρίδου και συνεχίζει: 

«Από την πλευρά μου δεν υπήρξε ποτέ ανταγωνισμός γιατί δεν θεωρώ ότι ο ανταγωνισμός οδηγεί κάπου και κανένας δεν μπορεί να κλέψει κάτι από τον άλλον ή να προσπαθήσει να εμποδίσει να γίνει κάτι στον άλλον. Είναι μοναδικό αυτό που κάνει ο καθένας και τόσο δικό του, που όσο κι αν ανταγωνιστείς και προσπαθήσεις να κάνεις κάτι που κάνει ο άλλος, δεν θα μπορέσεις ποτέ να καταφέρεις να τον αντιγράψεις, οπότε καλό είναι ο καθένας να κάνει αυτό που ο ίδιος μπορεί και οι ανταγωνισμοί είναι για τους «πτωχούς το πνεύματι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...