Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Δίπορτο το έχει η Μανωλίδου;

Η Ευγενία Μανωλίδου   βγήκε  για μια εβδομάδα από την κουζίνα  πήρε το πρώτο αεροπλάνο μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων του ριάλιτι μαγειρικής και άρχισε τις διακοπές της.

Λίγο πριν φύγει μίλησε αποκλειστικά  στο Star για τον ανταγωνισμό,  αλλά και για το αν θα ξαναείναι στην επιτροπή του Ελλάδα έχεις ταλέντο... Γιατί καλό είναι στις μέρες μας να έχεις δυο πόρτες ανοιχτές...


Η Ευγενία Μανωλίδου δεν φοβάται τον ανταγωνισμό. «Εγώ κοιτάω τη δουλειά μου, απλά περιμένω να δω και αναλόγως» είπε χαρακτηριστικά.

Όσο για το αν περίμενε να γίνουν τόσα ριάλιτι μαγειρικής όταν είπε το ναι στο Μega, απαντά: «Αυτό που δεν έχετε καταλάβει είναι ότι το «Μaster Chef» δεν πρόκειται για μαγειρική,  είναι κάτι εξαιρετικό». Δηλαδή οι chef τι κάνουν;;;

Η Ευγενία όμως έχει απάντηση και σε όσους λένε πως δεν θα έπρεπε να είναι εκείνη στην παρουσίαση του εν λόγω ριάλιτι αλλά κάποιος chef.

«Έχουμε 3 εξαιρετικούς chef οι όποιοι δοκιμάζουν τα πιάτα και μετά κρίνουν. δική μου γνώμη δεν παίζει ρόλο. Αν το γνώριζαν το Master Chef όλοι αυτοί που σπεύδουν να πουν την άποψη τους θα ξεραν ότι ο ρόλος του παρουσιαστή στη  συγκεκριμένη εκπομπή δεν έχει να κάνει με γνώσεις  μαγειρικής»δήλωσε η Ευγενία ενώ πρόσθεσε πως «απλά παραξενεύομαι πάρα πολύ όταν διαβάζω σχόλια και κριτικές για μένα, το χαρακτήρα μου, την προσωπικότητα μου… όλα αυτά χωρίς να έχουν  να κάνουν με τη δουλειά μου. Αυτό με παραξενεύει αλλά το έχω συνηθίσει».

Πως όμως σχολιάζει το ενδεχόμενο που άφησε ανοιχτό ο κος Λατσιος για το ότι στη μέση της σεζόν μπορεί να τη δούμε στην κριτική επιτροπή του Ελλάδα έχεις ταλέντο;;; «Α δε νομίζετε ότι είναι νωρίς να λεμέ τέτοια; Δεν κάνω ποτέ μακροπρόθεσμα σχέδια γιατί ειδικά στα τηλεοπτικά δρώμενα όποιος κάνει  μακροπρόθεσμα σχέδια ή είναι πολύ αισιόδοξος ή έχει φαντασία. Εμένα τα σχέδια μου είναι να πάει  καλά το Master Chef» ανέφερε.

Tέλος για το αν το Mega της έχει προτείνει να παρουσιάσει το ριάλιτι 4 γάμοι απαντά «Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Δεν έχει πέσει όλο το Mega πάνω μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...