Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Ποια είναι η παρουσιάστρια με τα όμορφα μπλε μάτια;

Στο φακό του φωτογράφου των διασήμων Θωμά Χρυσοχοΐδη πόζαρε η συγκεκριμένη παρουσιάστρια με τα όμορφα μπλε μάτια, η οποία βρίσκεται το τελευταίο διάστημα συνεχώς στην επικαιρότητα.

Το βλέμμα της, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε από τις φωτογραφίες που σας παρουσιάζει το markos.tv, είναι βέβαιο πως μαγνητίζει. Ο λόγος για τη...
Λένα Αρώνη η οποία θα παρουσιάσει σε λίγες ημέρες τον Ελληνικό τελικό για το τραγούδι που θα μας εκπροσωπήσει στο θεσμό της Eurovision.

Σε πρόσφατη συνέντευξή της μάλιστα στο περιοδικό "TV ΕΘΝΟΣ", εξηγεί τους λόγους που την έκαναν να αποφασίσει να παρουσιάσει το συγκεκριμένο show. «Με ρωτάνε πολλοί, σε βαθμό που απορώ. Γνωρίζω ποια είναι η διαδρομή μου μέχρι τώρα, αλλά και αυτό που κάνω φέτος είναι μέρος της δουλειάς μου. Εγώ ούτε πρόκειται να τραγουδήσω, ούτε να χορέψω, ούτε να κάνω σκετς, ούτε να κάνω την ηθοποιό. Είμαι μία δημοσιογράφος που θα φέρει εις πέρας αυτό το πρότζεκτ. Στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης παρουσιάζουν τη Γιουροβίζιον οι παρουσιαστές των κεντρικών δελτίων. Απλώς εδώ εμείς το έχουμε πάρει διαφορετικά. Η Γιουροβίζιον έχει πάρει μία ρότα λίγο διαφορετική στην Ελλάδα. Ίσως γι' αυτό να ξενίζει η απόφασή μου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...