Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Η Τσιμτσιλή επιστρέφει στο Alter - Τι λέει η ίδια!

Η μεταγραφή του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά στον ΑΝΤ1 και δεδομένου πως θα παρουσιάσουν πρωινό στο σταθμό, έχει αναφερθεί στα blog πως το Fthis ήταν η παράπλευρη απώλεια της νέας μετεγγραφής. 

«Δεν μου αρέσει το κυνήγι μαγισσών ούτε το να μπαίνω στο ρόλο του θύματος. Αν το Fthis διακοπεί, θα είναι επειδή για τους ανθρώπους του σταθμού ο κύκλος του έκλεισε και όχι επειδή προστέθηκαν δύο νέα πρόσωπα στο δυναμικό του. Θέλω να ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου στη Φαίη και τον Γιώργο καλή επιτυχία στο νέο τους βήμα» λέει η Σταματίνα.

Η πιθανή διακοπή του Fthis της αφήνει κάποια πικρία; 

«Καμία πικρία. Το πιο σημαντικό, όταν σου αναθέτουν κάποιο εγχείρημα, είναι να το παλεύεις μέχρι τέλους ασχέτως των δυσκολιών. Αυτό ως ομάδα το κάναμε όσο καλύτερα μπορούσαμε με ανέλπιστα καλά αποτελέσματα κάποιες φορές και αυτό θα κρατήσω από την περσινή σεζόν».

Καθώς τον τελευταίο καιρό συζητιέται έντονα η επαναλειτουργία του Alter, δεν μπορούμε να μη μιλήσουμε γι' αυτό, αφού για έξι χρόνια ήταν από τα βασικά πρόσωπα του καναλιού του Μπουρναζίου. 

«Ένα κομμάτι της καρδιάς μου έμεινε στο Alter. Ήταν το κανάλι στο οποίο μου δόθηκε μια ευκαιρία να κάνω ένα παραπάνω βήμα κι αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Έμεινα μέχρι τέλους απλήρωτη τους τελευταίους δέκα μήνες και κάτω από συνθήκες ανθυγιεινές, όχι απλά δύσκολες – δεν υπήρχε ούτε χαρτί στις τουαλέτες. Μέχρι τελευταία στιγμή έλπιζα πως κάτι θα γίνει και θα σωθεί η κατάσταση. Άκουσα πως υπάρχει μια κινητικότητα και επικοινώνησα και με την προηγούμενή μου διευθύντρια και καλή μου φίλη, τη Ράνια Ματαφιά, που ήταν παρούσα σε κάποιες συσκέψεις. Μακάρι κάτι να γίνει. Είναι σημαντικό να υπάρχουν επιχειρήσεις που να δίνουν δουλειές» λέει στο People.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...