Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

H όμορφη συμπαρουσιάστρια του Παπαδάκη φωτογραφίζεται έξι μηνών έγκυος


Για την εγκυμοσύνη της και το σώμα της που αλλάζει μίλησε η Ντόρα Κουτροκόη, συμπαρουσιάστρια του Γιώργου Παπαδάκη, σε εβδομαδιαίο περιοδικό.


«Τους πρώτους τρεις μήνες ήμουν πολύ πεσμένη ψυχολογικά. Αισθανόμουν κουρασμένη, καταβεβλημένη, υπήρχαν στιγμές που ήμουν μελαγχολική. Δεν είχα εντάσεις, ούτε νεύρα, ούτε πέρασα κατάθλιψη, αλλά ήμουν κάπως υποτονική. Δεν ήθελα να είμαι με πολύ κόσμο, προτιμούσα να μένω σπίτι και να μην κάνω τίποτα. Αλλά ήταν φυσιολογικό, αν σκεφτεί κανείς ότι όλο αυτό ήταν πρωτόγνωρο για μένα –με γέμιζε χαρά, αλλά και τεράστιο άγχος. Όταν μπήκα στον τέταρτο μήνα, άλλαξε εντελώς η διάθεσή μου και τώρα πια το απολαμβάνω. Θέλω να είμαι συνέχεια έξω, να διασκεδάζω, να περνάω όμορφες στιγμές με τον Μανώλη και τους φίλους μας».


Αυτό δήλωσε η Ντόρα Κουτροκόη στο περιοδικό ΟΚ. Με τον σύζυγο της Μανώλη Λουπασάκη να προσθέτει πως «Στην αρχή σκεφτόμασταν και οι δύο ότι θα ήταν ωραίο να είχαμε ένα κοριτσάκι, αλλά, από τότε που μάθαμε ότι είναι αγοράκι, έχουμε μπει στη διαδικασία να σκεφτόμαστε πώς θα διαμορφώσουμε το σαλόνι, έτσι ώστε να χωράει μια μπασκέτα και ένα τέρμα για παίζουμε. Έχουμε συμφωνήσει να στρώσουμε πράσινη μοκέτα για να μοιάζει το σαλόνι μας με γήπεδο ποδοσφαίρου».


Όσον αφορά για το κατά πόσο η όμορφη δημοσιογράφος αγχώνεται που βλέπει το σώμα της να αλλάζει, δηλώνει «Δεν αγχώνομαι καθόλου και, για να είμαι ειλικρινής, δεν προσέχω ιδιαίτερα. Προς το παρόν βάζω περίπου ένα με ενάμισι κιλό κάθε μήνα, οπότε αυτή τη στιγμή η ζυγαριά μου με δείχνει συν επτά κιλά. Βέβαια ο γιατρός μου μου έχει πει ότι συνήθως τους τελευταίους μήνες παίρνεις τα περισσότερα κιλά, αλλά εγώ τρώω όπως και πριν. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να διατρέφομαι σωστά και όχι διαιτητικά, έτσι ώστε το μωρό μου να παίρνει όλες τις απαραίτητες βιταμίνες. Δεν αγχώνομαι για τη σιλουέτα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...