Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Κάτια Δανδουλάκη: «Δεν αντέχω τη γκρίνια και τη ζήλια. Διαλύω τη σχέση μέσα σε δύο ώρες»

Η Κάτια Δανδουλάκη σε συνέντευξή της εξήγησε τι δεν αντέχει να της κάνουν οι άνθρωποι στη προσωπική της ζωή.


«Στην ερωτική μου ζωή δεν έχω υπομονή με την γκρίνια και τη ζήλια. Είμαι από τους πολύ λίγους που διαλύω τη σχέση μέσα σε μια εβδομάδα, δυο μέρες, δυο ώρες. Η γκρίνια και η ζήλια μπορούν να με "στείλουν", γιατί δεν γκρινιάζω και δεν ζηλεύω». 


Και συνέχισε μιλώντας στο περιοδικό «Life»: «Ποτέ, γιατί είμαι πολύ εγωίστρια, θέλω να με θέλουν πάρα πολύ. Άρα, αν δεν με θέλουν, είμαι η πρώτη που ανοίγω την πόρτα για να φύγω. Εγώ δεν θα τον κυνηγήσω ποτέ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...