Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Η Έλενα Παπαρίζου περιγράφει την πρόταση γάμου που της έκανε ο Ανδρέας Καψάλης- Το νέο look, η κατάθλιψη και ο ρατσισμός

Γεμάτη θετική ενέργεια η Έλενα Παπαρίζου βρέθηκε καλεσμένη στο «Πρωινό Mou» και αποκάλυψε «άγνωστες» λεπτομέρειες για τη γνωριμία της με τον σύντροφό της, Ανδρέα Καψάλη, αλλά και για τη στιγμή που της έκανε πρόταση γάμου. Επίσης μίλησε ανοιχτά για την κατάθλιψη που πέρασε, αλλά και για την απόφασή της να αλλάξει look στην εμφάνισή της.


Μιλώντας για τον σύντροφό της, Ανδρέα Καψάλη, είπε:  «Είναι πολύ ωραίο που προερχόμαστε από δύο διαφορετικούς “κόσμους”. Εγώ είμαι ευαίσθητη, λίγο πιο αφηρημένη, καλλιτέχνης! Ο Ανδρέας είναι “τετράγωνος”, πολιτικός μηχανικός σου λέει. Αλλά αυτό είναι πολύ ωραίο, γιατί δεν χρειάζεται να συμφωνείς σε όλα. Είναι ωραίο να υπάρχει ένας διάλογος», ενώ σχετικά για το πώς γνωρίστηκαν ανέφερε: «Γνωριστήκαμε μέσω της κολλητής μου, σε ένα σπίτι. Μου άρεσε εμφανισιακά στην αρχή και όταν ήταν έτοιμος να φύγει του είπα “Μα γιατί θα φύγεις, κάτσε να γνωριστούμε λίγο!”. [...] Μια άλλη φορά που καθόμασταν όλοι μαζί με παρέα σε ένα τραπέζι, με ρωτάει μια φίλη μου: “Τι θα κάνεις αύριο ρε Έλενα;” και εγώ κοίταξα τον Ανδρέα και, πολύ αυθόρμητα, απάντησα: “Θα βγω date με τον Ανδρέα!”. [...] Αυτό, πάντως, που θυμάμαι από το πρώτο ραντεβού ήταν ότι ήξερα ότι εκεί που πήγαινα μου άρεσε πάρα πολύ. Ήταν πολύ διαφορετικό το συναίσθημα».
Η Έλενα Παπαρίζου δε δίστασε να μιλήσει δημόσια και για τη στιγμή που της έκανε πρόταση γάμου: «Την πρόταση μου την έκανε πριν μου φέρει το δαχτυλίδι. Είχαμε κάνει μια πολύ ωραία ατμόσφαιρα στο σπίτι, ήταν μια πολύ καθημερινή στιγμή. Εγώ έβαζα καφέ και μάζευα τα ποτήρια και ξαφνικά βλέπω τον Ανδρέα να πέφτει στα γόνατα και να με κοιτάει στα μάτια, βουρκωμένος. Μου είπε: “Έλενά μου σε λατρεύω, θέλω να ζήσω την υπόλοιπη ζωή μου μαζί σου”. Και έμεινα “παγωτό”, ανέκφραστη. Λέω “δεν μου συμβαίνει αυτό”. Και αρχίζω και κλαίω και του είπα “Ανδρέα κι εγώ το ίδιο νιώθω”», εξομολογήθηκε.



Η Έλενα Παπαρίζου για την πρόταση γάμου

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής της στον Πέτρο Κωστόπουλο και τη Τζένη Μπαλατσινού η Έλενα Παπαρίζου μίλησε για την κατάθλιψη που πέρασε, πριν μερικά χρόνια: «Πέρασα κατάθλιψη κανονική. Μέσα από αυτό, όμως, “βγήκαν” κι άλλα. Δεν μπορούσα να βγω σε μπαλκόνι, κοβόντουσαν τα πόδια μου, είχα αγοραφοβία, έπρεπε πάντα να έχω κάποιον δικό μου άνθρωπο για να μην φοβηθώ σε δημόσιο χώρο με πολύ κόσμο, φοβόμουν πολύ το σκοτάδι…», ανέφερε η ίδια, ενώ σχετικά με την ψυχανάληση που έκανε, είπε: «Επειδή έχω μεγαλώσει στη Σουηδία και καμιά φορά δεν χειρίζομαι σωστά την Ελληνική γλώσσα, αισθάνθηκα ότι πηγαίνοντας σε Σουηδέζα ψυχολόγο μπορούσα να μιλήσω την μητρική μου γλώσσα. Μπορούσα να εκφραστώ καλύτερα. Έχω προσπαθήσει να πάω και σε Έλληνα ψυχολόγο αλλά δεν μου “βγαίνει”».


Η Έλενα Παπαρίζου για την κατάθλιψη

|Σχετικά με την απόφαση που πήρε ναΤο νέο look, η κατάθλοιψη και  αλλάξει look και να γίνει κοκκινομάλλα, αποκάλυψε: «Είναι ότι τόλμησα να κάνω την αλλαγή που ονειρευόμουν. Το ήθελα πολύ καιρό. Σκέφτηκα: “Ποιο είναι το πιο αγαπημένο μου πρόσωπο, με το οποίο θέλω να είμαι “ίδια” τουλάχιστον από θέμα στοργής; Η μαμά μου”. Κι έτσι το πήρα τελικά απόφαση… Παρόλο που η μαμά μου τώρα είναι ξανθιά, εγώ στο μυαλό μου την έχω ως κοκκινομάλλα».

Η Έλενα Παπαρίζoυ τέλος, δεν δίστασε να σχολιάσει τις δηλώσεις του Νότη Σφακιανάκη και την αναμενόμενη αποχώρησης της Δέσποινας Βανδή. «Δεν είμαι των άκρων» ήταν μία από τις πρώτες φράσεις της τραγουδίστρια και συνέχισε, δείχνοντας ότι διαφώνησε με τις απόψεις του Νότη Σφακιανάκη. «Δεν θέλω να μιλήσω εναντίον κανενός. Όλοι έχουν κάποιο λόγο ύπαρξης και θα προσφέρουν κάποια στιγμή κάπου. Μπορεί να έχω και εγώ κάποιες απόψεις, παρόλο που είμαι πάρα πολύ κατά του ρατσισμού», είπε χαρακτηριστικά.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...