Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

VIDEO Oι παιδικές αναμνήσεις της Ελένης: “Τότε δεν μας έμεναν χρήματα ούτε για σινεμά”

Η Ελένη Μενεγάκη κατά τη διάρκεια της εκπομπής της διηγήθηκε μια ιστορία από τα παιδικά της χρόνια, τότε που η οικογένειά της είχε οικονομικές δυσκολίες.


«Από αυτό που λες τώρα, Γρηγόρη, θυμήθηκα τη μάνα μου σε καλοκαιρινό σινεμά στην Κάρυστο. Δεν μας έμεναν χρήματα ούτε για σινεμά, τότε το σινεμά είχε περίπου 4 δραχμές. Τι κάναμε; Έλεγα στη μαμά μου "θέλω να με πας σινεμά" και εκείνη μου έλεγε "έλα παιδάκι μου".

Έτσι πηγαίναμε στο ημίωρο της ταινίας, με έπαιρνε εμένα το κακόμοιρο, ήμουν και κοκαλιάρικο, και λέγαμε "ήρθαμε να πάρουμε το μεγαλύτερο παιδί". Μπαίναμε μέσα και δεν βγαίναμε ποτέ μέχρι το τέλος της ταινίας. Μέσα σε μια σεζόν το κάναμε 5-6 φορές και μας πέρνανε χαμπάρι και μας λέγανε ας μείνει έξω το παιδάκι, περάστε εσείς να φέρετε το άλλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...