Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Δ. Νομικού: “Ο κεραυνοβόλος έρωτας όπως έρχεται... φεύγει!”

Για τον έρωτα, τις σχέσεις, αλλά και τις δεύτερες ευκαιρίες μίλησε η Δούκισσα Νομικού στο “Εγώ”. Η παρουσιάστρια του “Dancing with the stars” φωτογραφίζεται πιο εντυπωσιακή από ποτέ και μιλά για όλα.
 

Μπορεί να χώρισε πρόσφατα με τον Χρήστο Χολίδη, η όμορφη Δούκισσα όμως δηλώνει καλά στην προσωπική της ζωή και χαμογελά με νάζι, ενώ παραδέχεται ότι αυτήν την περίοδο δεν είναι ερωτευμένη. “Νομίζω ότι θα φαινόταν! Μου είναι δύσκολο να κρύψω τα έντονα συναισθήματα που νιώθω. Καθρεφτίζονται όλα στο πρόσωπό μου”, δήλωσε χαρακτηριστικά.


Τι πιστεύει όμως για τον κεραυνοβόλο έρωτα;
“Ο κεραυνοβόλος έρωτας είναι συναρπαστικός αλλά και επικίνδυνος, γιατί συνήθως όσο κεραυνοβόλα έρχεται έτσι και φεύγει”.

Η Δούκισσα δίνει όμως δεύτερες ευκαιρίες;
“Πιστεύω στις δεύτερες ευκαιρίες και στις τρίτες. Αυτές όμως πρέπει να δίνονται πριν τελειώσει μια σχέση”.

Τέλος, πως νιώθει που είναι φέτος το “DWTS4” και ποια είναι η σχέση της με τον Γιάννη Λάτσιο;
“Για \'μενα είναι μεγάλη σιγουριά που ο Γιάννης Λάτσιος είναι δίπλα μου κάθε Κυριακή. Ειδικά στην αρχή τον κοίταζα συνέχεια και περίμενα να μου γνέψει ότι όλα ήταν καλά”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...