Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Χ. Παπακαλιάτης: «Δεν έχω να κάνω κάτι στην τηλεόραση»


Αυλαία τη Δευτέρα για τους «4» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη και την ίδια μέρα έγινε και το μπαζάρ των επίπλων που χρησιμοποιήθηκαν στη σειρά από γνωστό κατάστημα με είδη σπιτιών.

Στο μπαζάρ έδωσε το παρών και ο ίδιος ο Χριστόφορος που δεν αρνήθηκε να κάνει κάποιες δηλώσεις στους δημοσιογράφους που τον πολιόρκησαν… στενά.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο σεναριογράφος των «4» είχε αφήσει να εννοηθεί ότι δεν θα κάνει πλέον τηλεόραση και θα ασχοληθεί με άλλα πράγματα.

«Αυτό, δεν ισχύει», διευκρίνισε ο Χριστόφορος, «καθησυχάζοντας» τους θαυμαστές και κυρίως τις θαυμάστριές του.«Προς το παρόν και για μεγάλο χρονικό διάστημα δεν έχω να κάνω κάτι στην τηλεόραση και γιατί είμαι κουρασμένος και γιατί πιστεύω ότι επιβάλλεται μια παύση»,είπε.

Όπως είπε από εδώ και πέρα η προσοχή του θα στραφείς το θέατρο, ενώ αποκάλυψε πως είναι πολύ πιθανό οι «4» να μεταφερθούν και στη μεγάλη οθόνη.

Άραγε έχει πικραθεί από το γεγονός ότι η επιτυχημένη σειρά που δημιούργησε δεν θα συνεχιστεί την επόμενη χρονιά;

«Δε νιώθω καμία πικρία για το MEGA. Τα κανάλια αναγκάζονται μ’ αυτό το νέο φόρο να παρέχουν πιο φτηνά προϊόντα, χωρίς να το θέλουν. Πικρία έχω απέναντι στην πραγματικότητα και θυμό και οργή, απέναντι στην πραγματικότητα που όλοι ζούμε», απάντησε ο Χριστόφορος.

Όσο για εκείνους που τον κατηγορούν ότι ακολουθεί σε όλες τις δουλειές του την ίδια συνταγή, ο ίδιος λέει: «Εγώ αυτό που θέλω να κάνω είναι παραμύθια και πράγματα τα οποία οι άνθρωποι θα γυρνάνε στο σπίτι τους και θα βλέπουν και θα ταξιδεύουν με τις ιστορίες μου. Τώρα αν για κάποιους είναι τυποποιημένο ή όχι δεν είμαι σε θέση να απαντήσω».

Δείτε τι είπε ο Χ. Παπακαλιάτης στην εκπομπή «Πρωινή Μελέτη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...