Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Αννίτα Πάνια: Ο θάνατος της μητέρας της, ο Νίκος Καρβέλας και ο ερχομός του γιου της Σοφίας

Για τον σύζυγό της Νίκο Καρβέλα, για τον ξαφνικό θάνατο της μητέρας της πριν από 40 μέρες αλλά και για τον ερχομό του γιου της Σοφίας Καρβέλα μιλάει η Αννίτα Πάνια, στην πρώτη συνέντευξή της μετά από οκτώ ολόκληρα χρόνια.


Η παρουσιάστρια λέει για τον γνωστό μουσικοσυνθέτη σύζυγό της: 

«Ο Νίκος είναι το πιο γοητευτικό πρλάσμα που έχω γνωρίσει γι' αυτό και γουστάρω που έχω διαιωνίσει το είδος με ένα παιδί. Είμαι ευτυχής που τον γνώρισα, που τον παντρεύτηκακ αι που τον έκανα πατέρα του παιδιού μου». Για τον θάνατο της μητέρας της πριν από 40 μέρες αλλά και για τον ερχομό του γιου της Σοφίας Καρβέλα, η Αννίτα αποκαλύπτει στο Θέμα: «Αισθάνθηκα πολλά πράγματα που δεν έχει νόημα να τα περιγράψω σε μία συνέντευξη. Την ίδια ώρα ήρθε στην οικογένειά μας ένα νέο μέλος, ο γιος της Σοφίας, τον οποίο περίμενε με μεγάλη λαχτάρα η μητέρα μου, αφού το παιδί αυτό είναι σαν αδελφάκι του γιου μου. Η ζωή όμως παίζει τα δικά της παιχνίδια, καθώς αντικαθιστά απρόσμενα πρόσωπα και πράγματα...»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...