Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Κατερίνα Καραβάτου: «Εκτιμώ τη Ναταλία και έχω πολύ καλή σχέση μαζί της»

Για την πρώην παρουσιάστρια του «Μες στην καλή χαρά» Ναταλία Γερμανού, μιλάει η νυν Κατερίνα Καραβάτου έχοντας μόνο καλά λόγια για εκείνη.


«Η Ναταλία γράφει εδώ και πολλά χρόνια τη δική της ιστορία στην τηλεόραση με πολύ μεγάλη επιτυχία. Είναι ένας άνθρωπος που εκτιμώ ιδιαιτέρως και της εύχομαι καλή επιτυχία στο νέο της ξεκίνημα» είπε η Κατερίνα στο 7ΜέρεςTV και συνέχισε: 

«Μαζί της είχα και έχω μια πολύ καλή σχέση.Ήμασταν για χρόνια στο ίδιο κανάλι κι έχουμε περάσει ωραίες στιγμές μαζί, δεν υπάρχει λόγος να αλλάξει αυτό». Όσο για το αν της έχει λείψει η τηλεόραση, όλο αυτό το διάστημα που απείχε, η παρουσιάστρια επισημαίνει: «Μου είχε λείψει, αλλά κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες. Δεν θα έκανα οτιδήποτε στην τηλεόραση, ούτε θα ήθελα να γυρίσω οπωσδήποτε... Είναι κάτι που το χαίρομαι πολύ, γιατί είναι το κανάλι από το οποίο ξεκίνησα και ό,τι έχω κάνει, το έχω κάνει στον Alpha. Είναι σαν το σπίτι μου, σαν οικογένειά μου. Μπαίνω στο στούντιο και είναι οι ίδιοι οι αγαπημένοι μου άνθρωποι».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...