Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Και η Λάουρα Νάργες στο «Πρωινό» ΑΝΤ1

«Ναι, θα είμαι στο πρωινό με τον Λιάγκα και τη Σκορδά»


Οι φήμες ότι η Λάουρα Νάργες θα είναι στο «Πρωινό» του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά στον ΑΝΤ1 επιβεβαιώθηκαν από την ίδια, όπως και η εμφάνισή της σε θεατρική παράσταση, τη φετινή σεζόν. 

«Ετοιμαζόμαστε πυρετωδώς για "Το Πρωινό". Είμαστε μια πολύ καλή ομάδα και χαίρομαι πολύ που θα συνεργαστώ με έμπειρους ανθρώπους και σε μία ζώνη που δεν έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής. Θα είμαι δύο φορές την εβδομάδα εκτός πλατό για να παρουσιάζω ένα "τρελό" θέμα και τις υπόλοιπες μέρες, κανονικά στο team της εκπομπής», είπε μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής «Μελέτησέ το!», ενώ για τη Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα είπε: «Η Φαίη είναι συνέχεια χαμογελαστή και ευγενική και ο Γιώργος είναι ένας cool άνθρωπος! Μου αρέσουν πολύ και σαν ζευγάρι».

Όσο για το πώς αισθάνεται που θα πρωταγωνιστήσει στη θεατρική παράσταση «Το σπίτι του Φρακνεστάιν», στο θέατρο «Γκλόρια»; «Είμαι πολύ τυχερή που θα κάνω θέατρο, πάντα ήθελα να το δοκιμάσω. Είναι ένα ακόμα όνειρο που πραγματοποιώ και μάλιστα τόσο νωρίς. Δεν είχα κανέναν ενδοιασμό, είπα κατευθείαν το ναι», είπε η Λάουρα.

Τέλος, σχετικά με το αν σκέφτονται να παντρευτούν με τον σύντροφό της, Δημήτρη Δαλάκο, η νεαρή παρουσιάστρια ξεκαθάρισε: «Είμαι 23 χρόνων, δεν σκεφτόμαστε ούτε γάμο, ούτε παιδιά, χτύπα ξύλο! Έχουμε πολύ χρόνο ακόμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...