Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Μου είχε λείψει η τηλεόραση, λέει η Κατερίνα Καραβάτου

«Δεν μπορώ να σκεφτώ το παιδί ως εμπόδιο σε καμία δουλειά»


Για την επιστροφή της στην τηλεόραση, τις σχέσεις της με την προηγούμενη παρουσιάστρια της εκπομπής «Μες στην καλή χαρά», Ναταλία Γερμανού, αλλά και για το ενδεχόμενο ενός δεύτερου παιδιού στη ζωή της μίλησε σε τηλεοπτικό περιοδικό η Κατερίνα Καραβάτου.

«Η Ναταλία γράφει εδώ και πολλά χρόνια τη δική της ιστορία στην τηλεόραση με πολύ μεγάλη επιτυχία. Είναι ένας άνθρωπος που εκτιμώ ιδιαιτέρως και της εύχομαι καλή επιτυχία στο νέο της ξεκίνημα. Μαζί της είχα και έχω μια πολύ καλή σχέση. Ήμασταν για χρόνια στο ίδιο κανάλι κι έχουμε περάσει ωραίες στιγμές μαζί, δεν υπάρχει λόγος να αλλάξει αυτό», δήλωσε η Κατερίνα Καραβάτου σχετικά με τη νέα θέση της στην εκπομπή που κάνει πρεμιέρα το Σαββατοκύριακο.

Όσο για το αν της είχε λείψει η τηλεόραση; «Μου είχε λείψει, αλλά κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες. Δεν θα έκανα οτιδήποτε στην τηλεόραση, ούτε θα ήθελα να γυρίσω οπωσδήποτε», ενώ για την επιστροφή της στον Alpha μετά από δύο χρόνια δήλωσε: «Είναι κάτι που το χαίρομαι πολύ, γιατί είναι το κανάλι από το οποίο ξεκίνησα και ό,τι έχω κάνει, το έχω κάνει στον Alpha. Είναι σαν το σπίτι μου, σαν οικογένειά μου. Μπαίνω στο στούντιο και είναι οι ίδιοι οι αγαπημένοι μου άνθρωποι», είπε στο περιοδικό «7 Μέρες TV».

Τέλος, απάντησε στο αν η κόρη της θα μπορούσε να λειτουργήσει ανασταλτικά ως προς τα επαγγελματικά της: «Όχι και δεν μπορώ να σκεφτώ το παιδί ως εμπόδιο σε καμία δουλειά. Δεν μπαίνουν σε σύγκριση αυτά τα πράγματα», ενώ ξεκαθάρισε ότι – για την ώρα – δε σκέφτεται να κάνει δεύτερο παιδί: «Ο Κρατερός το σκέφτεται ήδη, εγώ ακόμα όχι! Αλλά επειδή εγώ θα γεννήσω κι εγώ θα θηλάσω, θέλω να περάσει λίγος καιρός και θα ξαναμπούμε σε αυτή τη διαδικασία, αλλά όχι ακόμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...