Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Όλοι εναντίον όλων: Κωστόπουλος-Θέμος-Αρναούτογλου-Ουγγαρέζος-Σταμάτη-Περρής-Ρόκκος

Στην τηλεόραση είναι μία ωραία ατμόσφαιρα.


Χαμός έγινε στο "Πρωινό Mou", την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου, με αφορμή δηλώσεις της Αθηναϊδας Νέγκα, του Θέμου Αναστασιάδη, του Βαγγέλη Περρή, του Γρηγόρη Αρναούτογλου και του Στέλιου Ρόκκου που απασχόλησαν τους παρουσιαστές της εκπομπής.


Η αρχή έγινε από την Αθηναϊδα Νέγκα που εξήγησε τους λόγους που δεν έκανε την εκπομπή με τον Πέτρο Κωστόπουλο και με αφορμή αυτό, ο Θέμος Αναστασιάδης χαρακτήρισε "ηρωίδα" και "Μπουμπουλίνα" την Τζένη Μπαλατσινού που αντέχει τον Πέτρο Κωστόπουλο. "Πόσο με νιώθεις Θέμο, σ' αγαπάω", είπε η Τζένη Μπαλατσινού. "Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να κάνεις πρωινό με την γυναίκα σου", απάντησε ο Πέτρος Κωστόπουλος. "Εγώ ήθελα να κάνω εκπομπή με την Αθηναϊδα", συμπλήρωσε.

Στην συνέχεια, ασχολήθηκαν με την κόντρα του Βαγγέλη Περρή και του Γρηγόρη Αρναούτογλου. "Εγώ του είχα πει να μην απαντάει στον Περρή. Το έκανε, δεν έχει ασχοληθεί από πέρσι το καλοκαίρι. Ο άλλος του τα χώνει ακόμα", είπε ο Δημήτρης Ουγγαρέζος.

Τέλος, έξαλλος έγινε ο Πέτρος Κωστόπουλος με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου. Ο Γρηγόρης, ρώτησε τον Στέλιο Ρόκκο στην εκπομπή του, γιατί τσακώθηκε με τον Πέτρο Κωστόπουλο. "Εγώ με τον Ρόκκο είμαστε μια χαρά, φίλοι είμαστε. Αντί να τον ρωτήσει γιατί τσακώθηκε με τον Λιάγκα, βάζει εμένα στη μέση; Τι έγινε Γρηγοράκη; Πες μου αγοράκι μου τι έγινε; Θα σου φέρω μια πίτσα! Είναι τρελό! Δεν πλακώθηκα με κανέναν. Θέλω να μου το εξηγήσει γιατί θα θυμώσω κι εγώ!", είπε ο Πέτρος Κωστόπουλος φανερά ενοχλημένος. "Έβαλε και την Σάσα μέσα στους λασπολόγους, είπε ο Δημήτρης Ουγγαρέζος για την τοποθέτηση του Γρηγόρη Αρναούτογλου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...