Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Μαρτάκης για Eurovision: «Όλοι μου έλεγαν να μην πάω»

Τι είπε ο τραγουδιστής για την απόφασή του να συμμετέχει στον ελληνικό τελικό της


Για την απόφασή του να λάβει μέρος στον ελληνικό τελικό της Eurovision, αλλά και το τραγούδι με το οποίο είναι υποψήφιος, με τίτλο «Κανένας Δεν Με Σταματά», μίλησε ο Κώστας Μαρτάκης στην κάμερα εκπομπής.


«Δεν θα πήγαινα απλά για να πάω, αν δεν έβρισκα ένα καλό τραγούδι. Βρήκα το τραγούδι, μου έδωσαν χρόνο και είπα το "ναι"», είπε αρχικά ο τραγουδιστής στην κάμερα του Star.

Όσο για το τραγούδι με το οποίο είναι υποψήφιος αλλά και την «εικόνα» της Ελλάδας στο εξωτερικό, ο Κώστας Μαρτάκης είπε: «Για μένα είναι ένα πολύ ωραίο τραγούδι, με πολύ ωραίο στίχο. Εμένα αυτό με συγκίνησε, ο στίχος. Ήθελα ελληνικό στίχο, ναι. Να δείξουμε ότι παρόλο που μας έχουν "ξεγραμμένους" σαν χώρα, ότι εμείς είμαστε εδώ! Τους μάθαμε γράμματα, τους μάθαμε τα πάντα και μας έχουν λες και είμαστε τελευταίοι».

Τέλος, αποκάλυψε σχετικά με την απόφασή του να διαγωνιστεί στον ελληνικό τελικό: «Όλοι ήταν αρνητικοί, μου έλεγαν να μην συμμετέχω. Εγώ, όμως, πείσμωσα παραπάνω και είπα ότι παρόλο που ζούμε δύσκολες καταστάσεις θέλω, αν περάσω εγώ ή όποιος περάσει, να δώσουμε μια ωραία παρουσία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...