Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Η Ολυμπίου δεν είναι στο "Just The Two Of Us" εξαιτίας της Ζέτας

«Με ήθελαν, αλλά μετά τη συμφωνία και ανακοίνωση της παρουσιάστριας δεν επικοινώνησαν μαζί μου ξανά”, αποκαλύπτει η τραγουδίστρια 

«Με ήθελαν, αλλά μετά τη συμφωνία και ανακοίνωση της παρουσιάστριας δεν επικοινώνησαν μαζί μου ξανά. Συνηθίζω να κρατάω τον λόγο μου και, λόγω συνέπειας, πήρα τηλέφωνο την κυρία Κατραβά, όπως και της έστειλα μήνυμα, θέλοντας να γνωρίζω την εξέλιξη της πρότασης που μου έγινε για να κανονίσω κι εγώ το πρόγραμμά μου. Δυστυχώς, δεν έλαβα ποτέ απάντηση», δήλωσε η τραγουδίστρια σε ιστοσελίδα δίνοντας “στεγνά” τους ανθρώπους της παραγωγής.


Η Δέσποινα ήταν θετική στον συμμετάσχει στο "Just The Two Of Us", ακόμα και όταν έμαθε το όνομα της παρουσιάστριας διαψεύδοντας τις φήμες που την ήθελαν να αποχωρεί, όταν πληροφορήθηκε πως στο τιμόνι της εκπομπής θα είναι η Ζέτα Μακρυπούλια.

Μάλιστα η τραγουδίστρια τόνισε σε καθημερινή εφημερίδα: «Το να βγαίνει πάλι μια είδηση ότι έχω πρόβλημα με μια κοπέλα που δεν μου έχει κάνει κάτι και αποχωρώ, είναι ψέμα. Επειδή δηλαδή μια κοπέλα έχει δεσμό με έναν πρώην μου πρέπει ντε και καλά να έχω πρόβλημα μαζί της;».

Τέλος η Έλενα Κατραβά ξεκαθαρίζει την θέση της και δηλώνει: «Η κυρία Ολυμπίου ήθελε να είναι στο "Just The Two Of Us", αλλά δεν πρόλαβα να κάνω ραντεβού μαζί της»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...