Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Αιμίλιος Χειλάκης: «Το “Νησί” έχει θεϊκά λάθη που νοστιμίζουν τη συνταγή»

Επειτα από χρόνια τηλεοπτικής απουσίας, ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ κάνει την πρώτη εμφάνισή του στο «Νησί». Ο Αιμίλιος Χειλάκης μιλάει στο «Βήμα» για τις εντυπώσεις του από τη σειρά και για την ιδιαίτερη σχέση του με την τηλεόραση.

- ΣΗΜΕΡΑ κάνετε την πρώτη σας εμφάνιση στο «Νησί».Πόσο διαφορετική σε επίπεδο δουλειάς σάς φάνηκε η συγκεκριμένη σειρά;
«Δεν έγινε κάτι διαφορετικό σε επίπεδο δουλειάς. Απλά είχαμε τον χρόνο να δουλέψουμε. Ηταν μια παραγωγή με κόστος μεγάλο λόγω του ότι τα γυρίσματα έγιναν εκτός έδρας και επειδή ήταν ακριβά τα σκηνικά. Δεν πληρώθηκαν παραπάνω οι ηθοποιοί! Ισα-ίσα που έγινε μείωση των μισθών».

- Νιώθετε πως οι ηθοποιοί που συμμετέχετε στη σειρά προστατευθήκατε από την ποιότητα της παραγωγής και δεν κριθήκατε αυστηρά; «Μιλάτε σε έναν άνθρωπο που δεν έχει προστατευθεί ποτέ. Εχω δεχτεί και την αυστηρή κριτική και τη θετική. Ακόμη εγώ δεν το έχω ζήσει, αλλά υπάρχουν τουλάχιστον τρεις ηθοποιοί οι οποίοι αυτό που έκαναν είναι εξαιρετικό και έχει ειπωθεί. Ισως υπάρχουν και κάποιοι που δεν έκαναν κάτι το εξαιρετικό αλλά δεν χρειάζεται να τους θάψουμε κιόλας! Είμαστε αυτής της γραμμής πια οι Ελληνες: ό,τι δεν είναι εξαιρετικό είναι κακό. Ε, δεν μπορεί να είναι όλοι Κουν και Λαμπέτη αλλά μπορούν να είναι καλοί. Και να σας πω και κάτι; Εχει θεϊκά λάθη το “Νησί”. Και αυτό ακριβώς είναι που το κάνει εξαιρετικό!».

- Τι εννοείτε έχει θεϊκά λάθη; «Σε όλα τα επίπεδα έχει λάθη. Και υποκριτικής και φώτων και σκηνοθετικά. Τι μας νοιάζει; Τα βλέπει ένα μάτι ειδικό. Αλλά είναι θεϊκά και νοστιμίζουν τη συνταγή».

- Η σχέση σας με την τηλεόραση δεν είναι και πολύ στενή.Γιατί;
«Δίχως να θέλω να φτύσω το φαγητό που τρώω, θα σας πω ότι βαριέμαι την τηλεόραση. Κάνω θέατρο με ανθρώπους που λειτουργούν με κανόνες θεατρικούς, μου αρέσει το μη ρεαλιστικό παίξιμο και καλούμαι ξαφνικά κάθε τρία χρόνια να παίξω ρεαλιστικά. Αυτό εμένα δεν μου αρέσει». - Ναι,αλλά οι τηλεοπτικές δουλειές αποφέρουν οικονομικά κέρδη. Αυτά δεν σας ενδιαφέρουν;
«Ο,τι ήταν να κερδίσω από την ελληνική τηλεόραση και από φήμη και από λεφτά και από δόξα, το κέρδισα. Πλέον δεν υπάρχουν λεφτά στην ελληνική τηλεόραση, ας μη γελιόμαστε». - Επειτα από τόσα χρόνια στον χώρο τι ζητάτε πλέον;
«Τις καλές συνεργασίες. Θέλω να ζω τη διαδικασία, δεν με ενδιαφέρει το αποτέλεσμα. Οι καλές συνεργασίες άλλωστε οδηγούν σε καλά αποτελέσματα».

- Ευχαριστημένος από τη διαδρομή;
«Ναι, είμαι. Δεν έχω απωθημένα. Ποθώ απλά κάποια πράγματα, κάποιους ρόλους. Αλλά έχω ευχαριστηθεί ό,τι έχω κάνει».

- Το καλάμι το καβαλήσατε κάποια στιγμή;
«Οχι, όποτε συνέβη κάτι τέτοιο υπήρχαν άνθρωποι δίπλα μου που με βοήθησαν να κατέβω».

- Το παράδοξο πάντως είναι πως μόλις αποκτήσατε πολλή δημοσιότητα κάνατε πίσω.Γιατί;
«Εγινε εξαιρετικά συνειδητά. Πανηγυρίζω αυτά που έκανα με πολύ κόπο. Ποτέ δεν κυνήγησα τη δημοσιότητα. Δεν ήθελα να γίνω διάσημος. Για να καβαλήσεις καλάμι που σου έτυχε πρέπει να είσαι πολύ βλάκας. Το να καβαλήσεις καλάμι που έχεις κατακτήσει με πολύ κόπο δεν πειράζει και τόσο, απλά πρέπει να ξέρεις πότε πρέπει να κατέβεις».

- Σας επηρεάζει το αρνητικό κλίμα; «Πιέζομαι. Τώρα πλέον δεν μπορούμε να κάνουμε ρίσκα. Δεν θα υπάρξουν πλέον λεφτά και το ρίσκο μας το είχαμε συνδέσει με την οικονομία μας. Αυτό έκανα και εγώ. Εκανα ό,τι έκανα, έχασα τα λεφτά μου, αλλά τα βρήκα στην πορεία. Τώρα πλέον αποκλείεται. Η καθημερινότητά μου δεν έχει αλλάξει πολύ. Απλά υπάρχει πολλή μιζέρια γύρω μας, πολλή γκρίνια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...