Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Ρούλα Κορομηλά: «αποφάσισε: ή τον Κανάκη ή εμένα»

Ρούλα Κορομηλά: «αποφάσισε: ή τον Κανάκη ή εμένα»Όποιος συντονίστηκε την Κυριακή το μεσημέρι στον ραδιοφωνικό σταθμό ράδιο 9 άκουσε την Ρούλα Κορομηλά μεταξύ σοβαρού και αστείου να ζητάει την απόλυση του Αντώνη Κανάκη από τον διευθυντή του σταθμού στον οποίο συνυπάρχουν! 
 
«Πάρτε μου τηλέφωνο τον διευθυντή του ραδιοφώνου… Με ακούει κανείς; Πάρτε μου τον κο. Κακλαμάνο τηλέφωνο! Έχεις τον Κανάκη στο ραδιόφωνο εδώ; Λοιπόν αποφάσισε: ή τον Κανάκη ή εμένα. Τον είδες προχθές τι έλεγε για μας; Αποφάσισε. Θα αποφασίσει ο Κακλαμάνος και θα μας πει. Δεν γίνεται δύο μεγάλοι μαζί. Όποιος λέει κάποια πράγματα για κάποιον άλλο και είναι άστοχο θα πρέπει να τοποθετηθεί», είπε εν εξάλλω η παρουσιάστρια. 
 
Όλα αυτά, επειδή ο Κανάκης τόλμησε να κοροϊδέψει το Big Brother και συγκεκριμένα το τέλος του παιχνιδιού.…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...