Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Ναταλία Γερμανού: Με έχουν απατήσει

Αλλά η παρουσιάστρια συγχώρεσε τον σύντροφό της


Για τον σύντροφό της, Μάνο Ιωάννου, αλλά και για άγνωστες λεπτομέρειες από τη ζωή της μίλησε η Ναταλία Γερμανού καλεσμένη στην εκπομπή «ΦΜ Live» το απόγευμα της Παρασκευής. 


Η γνωστή παρουσιάστρια απάντησε στο τι ήταν αυτό που την κέρδισε στον σύντροφό της, Μάνο Ιωάννου: «Είχε μια αυθεντικότητα και μια ειλικρίνεια στον τρόπο της προσέγγισής του, που δεν μου θύμισε σε τίποτα τον δηθενισμό που έχουν άλλοι άντρες», ενώ αποκάλυψε και τι έκανε για να την κερδίσει, λέγοντας: «Επέμεινε».

Σχετικά με την απιστία και το πώς την αντιμετώπισε η ίδια σε παλαιότερη σχέση της, αποκάλυψε: «Έχω μάθει στο παρελθόν ότι ο σύντροφός μου με απάτησε κι επειδή η αγάπη μου γι' αυτόν κι η αγάπη του για μένα ήταν ισχυρότερη από αυτό το "λάθος", τον συγχώρεσα και πήγαμε παρακάτω. Στενοχωρήθηκα, αλλά ο τρόπος που μου το εξήγησε με κάλυψε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...