Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

«Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τη Δούκισσα γιατί τη στεναχώρησα». Ποια το είπε;

Στην πρεμιέρα του «DWTS» δηλώσατε «η Ζέτα είναι το μισό Dancing». Τελικά σας αρέσει η Δούκισσα Νομικού στην παρουσίαση του show;


«Προηγουμένως μίλησα αυστηρά για κάποιους δημοσιογράφους που δεν σκέφτονται ότι μ’ αυτό που κάνουν μπορεί να πληγώσουν τον άλλον. Επειδή η αγάπη μου για τη Ζέτα είναι μεγάλη και θεωρώ ότι ήταν ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του «Dancing», νομίζω
ότι κι εγώ από την πλευρά μου στενοχώρησα τη Δούκισσα –αν και δεν έχω μιλήσει μαζί της–, λέγοντας ότι το «Dancing» είναι μισό χωρίς τη Ζέτα. Ήταν λάθος μου. Η Δούκισσα είναι ένα πολύ όμορφο κορίτσι, κάνει μεγάλη προσπάθεια και τις δυο φορές που έχω δει το DWTS ήταν πολύ καλή. Θεωρώ ότι την αδίκησα μ’ αυτό που είπα, όπως θα αδικούσα οποιαδήποτε ήταν στη θέση της. Έμαθα ότι στενοχωρήθηκε γι’ αυτό και θέλω να της ζητήσω συγγνώμη». Αυτά δήλωσε η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου στο περιοδικό «YOU» και στον δημοσιογράφο Τάσο Μεργιάννη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...