Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Ναταλία Γερμανού: «Εγώ την "ξέθαψα" την Άσπα Τσίνα»

«Ήταν δική μου ιδέα και επιθυμία αυτή η συνέντευξη βλέποντας κάποια βιντεάκια στο You Tube» Για την πολυσυζητημένη συνέντευξη της Άσπας Τσίνα στην εκπομπή της και για τα όσα σχολίασαν οι υπόλοιπες εκπομπές μίλησε η Ναταλία Γερμανού σε τηλεφωνική επικοινωνία με την εκπομπή «Μελέτησέ το!».


«Εγώ την "ξέθαψα", ήταν δική μου ιδέα και επιθυμία αυτή η συνέντευξη βλέποντας κάποια βιντεάκια στο You Tube. Σκέφτηκα ότι θα ήταν ένα πρόσωπο που θα είχε ενδιαφέρον», είπε η Ναταλία Γερμανού για τη συνέντευξη της Άσπας Τσίνα, ενώ για τα σχόλια και τις κριτικές των media, είπε: «Δεν περίμενα με τίποτα ότι θα επακολουθούσε όλο αυτό τις επόμενες μέρες. Περίμενα ότι θα υπήρχε μια κινητικότητα στα social media εκείνο το βράδυ».


Όσο για την επιλογή των καλεσμένων στις υπόλοιπες εκπομπές του ΑΝΤ1; «Στον ΑΝΤ1 είμαστε αρκετοί με συνεντεύξεις και το να "κολλήσουμε" μόνο σε πρόσωπα επικαιρότητας είναι πολύ δύσκολο. Είχα λοιπόν τη διάθεση να δοκιμάσω και πιο "εναλλακτικούς" καλεσμένους. Ξεφύγαμε λίγο, θεωρώ, από το προβλέψιμο», είπε και συνέχισε: «Έχω κάνει και συνεντεύξεις με ανθρώπους που εκτιμώ πολύ που δεν έχουν κάνει τόσο καλά νούμερα τηλεθέασης, αλλά δεν το μετανιώνω γιατί μου άρεσαν πολύ οι συνεντεύξεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...