Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

«Stars System»: Γιατί με ένα «Τι ζώδιο είσαι;» αρχίζουν όλα!

Πρεμιέρα το Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013, στις 14:00 


Ο δρόμος για  τα αστέρια ξεκινάει από εδώ!

Ζώδια, πλανήτες, εκλείψεις, συναστρίες… Τι κρύβουν; Τι μας επιφυλάσσουν; Πως μας επηρεάζουν;

Η Άση Μπήλιου έχει τις απαντήσεις και θα τις μοιράζεται μαζί μας, για έβδομη χρονιά, μέσα από τον Alpha.

Το «Stars System», ο απόλυτος προορισμός για τους λάτρεις της αστρολογίας, επιστρέφει ανανεωμένο σε νέα μέρα, με πλούσια θεματολογία.

Κάθε  Σάββατο στις 14:00, η Άση Μπήλιου θα είναι κοντά μας για να μας δίνει τις εγκυρότερες αστρολογικές προβλέψεις και να αναλύει τα σημαντικότερα αστρολογικά γεγονότα. Θα έχουμε, επίσης, την ευκαιρία να μάθουμε περισσότερα για το γενέθλιο ωροσκόπιο και για τα συστήματα πρόβλεψης.

Και φέτος, η Άση Μπήλιου θα φιλοξενήσει στο πλατό της εκπομπής καταξιωμένους αστρολόγους αλλά και γνωστά πρόσωπα για τα οποία θα ανακαλύψουμε ιδιαίτερες πτυχές της προσωπικότητάς τους, βάσει του αστρολογικού τους χάρτη.

Άση Μπήλιου: «Μια τηλεοπτική σεζόν ξεκινά με σασπένς, ανατροπές αλλά κυρίως με αισιοδοξία ότι οι αλλαγές όσο επώδυνες κι αν είναι θα μας οδηγήσουν σε μια πιο υγιή κατάσταση ακόμη και στα τηλεοπτικά!»

«Stars System», με την Άση Μπήλιου: Γιατί με ένα «Τι ζώδιο είσαι;» αρχίζουν όλα!

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Τι ετοιμάζουν Αρναούτογλου – Μπεκατώρου;

Με τον τίτλο, «The Kardashians» (υποθέτουμε από την λέξη καρντάσια και όχι από την Kim kardasian) περιμένουμε να κάνει πρεμιέρα η νέα εκπομπή του ΑΝΤ1 που θα παρουσιάζει ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και η Μαρία Μπεκατώρου.

Στο δυναμικό της εκπομπής θα προστεθεί και ο Δημήτρης Σταρόβας.
apospasma.gr

Περισσότεροι από 10 εκατ. τηλεθεατές στο φινάλε του «Breaking Bad»

H εικόνα που έδωσε στη δημοσιότητα το AMC, δείχνει τον Μπράιαν Κράνστον στον ρόλο του καθηγητή Γουάιτ. Το «Breaking Bad» έκλεισε έναν κύκλο ζωής πέντε ετών προσελκύοντας πάνω από δέκα εκατ. τηλεθεατές το βράδυ της Κυριακής.

Το Breaking Bad, το δημοφιλές σίριαλ που σαγήνευσε για πέντε σεζόν τους τηλεθεατές σε όλον τον κόσμο, τελείωσε. Με πάταγο. 


Την Κυριακή το δίκτυο AMC προέβαλε το τελευταίο επεισόδιο, καταγράφοντας ένα σπάνιο ρεκόρ τηλεθέασης για τα δεδομένα της καλωδιακής τηλεόρασης στις ΗΠΑ: 10,3 εκατ. τηλεθεατές συντονίστηκαν για να παρακολουθήσουν το τέλος της σκοτεινής ιστορίας του καθηγητή χημείας Γουόλτερ Γουάιτ που προσβάλλεται από καρκίνο του πνεύμονα και γίνεται παραγωγός μεθαμφεταμίνης για να εξασφαλίσει την οικογένειά του. 

Το τελευταίο επεισόδιο της σειράς, που παρά το δύσκολο θέμα της έγινε καλτ με φανατικούς οπαδούς στη Βόρεια Αμερική και στην Ευρώπη, το είδαν περίπου 3,7 εκατ. τηλεθεατές περισσότεροι απ' όσοι είχαν δει το προτελευταίο την προηγούμενη Κυριακή - που και τότε είχε καταγράψει ρεκόρ τηλεθέασης.

Το «Breaking Bad», πρωτοπροβλήθηκε από το δίκτυο AMC τον Ιανουάριο του 2008. Και ύστερα από πέντε σεζόν και 62 επεισόδια μετράει 10 βραβεία Emmy - μεταξύ των οποίων τρία για καλύτερη ανδρική ερμηνεία, αυτή του Μπράιαν Λι Κράνστον στον πρωταγωνιστικό ρόλο του καθηγητή Γουάιτ.

Στις αρχές του 2013, η Ενωση Αμερικανών Σεναριογράφων κατέταξε το «Breaking Bad» ως την Νο13 πιο καλογραμμένη σειρά στην ιστορία της αμερικανικής τηλεόρασης. Πρώτο είχε καταταγεί το «The Sopranos» του καλωδιακού ΗΒΟ, που κρατάει και το ρεκόρ της μεγαλύτερης τηλεθέασης τελευταίου επεισοδίου με 11,7 εκατ. τηλεθεατές.

Για το τέλος του «Breaking Bad» το Associated Press έγραψε χαρακτηριστικά: «Δεν είναι απλά το φινάλε μιας σειράς, είναι μια στιγμή στην κουλτούρα μας». Το σίριαλ άλλωστε φιλοξενήθηκε στο εξώφυλλο του πολύ εκλεκτικού περιοδικού The New Yorker, το οποίο «πάντρεψε» τον Μπασάρ αλ Ασαντ με τον χημικό Γουόλτερ Γουάιτ.
Enhanced by Zemanta

ΒΙΝΤΕΟ: Η Ελένη Μενεγάκη… έσπασε το ρόδι

«Σπάμε το ρόδι στο ολοκαίνουριό μας σπίτι! Πόσα χρόνια το κάνουμε αυτό... Άνοιξε η εκπομπή; Είμαστε στον αέρα; Πάμε, από εδώ και κάτω πλέον πάμε και φεύγουμε!» 


«Σπάμε το ρόδι στο ολοκαίνουριό μας σπίτι! Πόσα χρόνια το κάνουμε αυτό... Άνοιξε η εκπομπή; Είμαστε στον αέρα; Πάμε, από εδώ και κάτω πλέον πάμε και φεύγουμε!» ακούστηκε να λέει η Ελένη Μενεγάκη λίγα λεπτά πριν τη 1 το μεσημέρι την ώρα που έκανε… ποδαρικό στο πλατό της εκπομπής της για τη φετινή τηλεοπτική σεζόν.

«Είμαστε μαζί ξανά και ουσιαστικά εμείς σήμερα κάνουμε και ποδαρικό στο νέο πρόγραμμα του Alpha. Να πάνε όλα καλά για όλους μας και για όλους σας. Βλέπετε το νέο μου σκηνικό ε; Θα ήλεθα πολύ να σας το δείξω, αλλά δεν μπορώ από το να μην υποδεχτώ στο πλατό τους φίλους μου, τους φίλους σας... Μου έλειψαν... Πόσο κάναμε να επιστρέψουμε τρεις μήνες; Μου φάνηκε πολύς ο χρόνος μέχρι σήμερα, που σας λέμε και πάλι καλησπέρα...», συνέχισε η Ελένη.

Η 43χρονη παρουσιάστρια με το λευκό της φόρεμα – χρώμα που επιλέγει τα τελευταία χρόνια για να φορέσει την ημέρα της πρεμιέρας της, καλησπέρισε τους τηλεθεατές μέσα από τη συχνότητα του Alpha.

Και αφού έσπασε το ρόδι για το… καλό, καλησπέρισε και τους συνεργάτες της (Γρηγόρη Γκουντάρα, Κατερίνα Ζαρίφη, Αντωνία Καλλιμούκου, Ελιάνα Χρυσικοπούλου και Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο), ενώ θέλησε να «ξεναγήσει» το τηλεοπτικό κοινό και στο νέο – ριζικά ανανεωμένο – της πλατό!
video platformvideo managementvideo solutionsvideo player

Μιχάλης Μαρίνος: Όπου κι αν γυρίσεις, βλέπεις τουρκικές σειρές

«Δεν είμαι εναντίον τους, απλώς με ενοχλεί πολύ το τόσο overdose που πάθαμε με αυτά»


Για τα τουρκικά σήριαλ, αλλά και το φίλο του, Γιώργο Καπουτζίδη μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του σε τηλεοπτικό περιοδικό ο Μιχάλης Μαρίνος.

«Δεν είμαι εναντίον τους, απλώς με ενοχλεί πολύ το τόσο overdose που πάθαμε με αυτά. Όπου κι αν γυρίσεις, βλέπεις τουρκικές σειρές. Τίποτε άλλο!», δήλωσε ο ηθοποιός εκφράζοντας τη γνώμη του για τα τουρκικά σίριαλ.

Όσον αφορά στον Γιώργο Καπουτζίδη, με τον οποίο συνεργάστηκε στο Παρά Πέντε, και τώρα ετοιμάζει νέα σειρά για το MEGA, ο Μιχάλης Μαρίνος είπε στο περιοδικό TV ΖΑΠΙΝΓΚ:

«Με τον Γιώργο ήμασταν μαζί στη δραματική, είμαστε φίλοι, του χρωστάω πολλά για το Παρά Πέντε, είμαστε μαζί στο Θα Σε Πάρω Να Φύγουμε κι είναι χαρά να δουλεύω μαζί του. Μακάρι να συμβεί!».

Η Μαίρη Συνατσάκη φόρεσε τα παπούτσια του χορού


Ξεκίνησε τις πρόβες για το «Dancing with the Stars 4»


Με τον τέταρτο κύκλο του ριάλιτι χορού του ΑΝΤ1 να είναι μόλις λίγες εβδομάδες πριν την πρεμιέρα του, είναι λογικό όλοι οι συμμετέχοντες να «λιώνουν» στις πρόβες, προκειμένου να βγουν ασπροπρόσωποι στην παρθενική τους εμφάνιση στο παρκέ.

Έτσι, έχει ξεκινήσει τις πρόβες για το «Dancing with the Stars 4» και η Μαίρη Συνατσάκη, που φαίνεται να το διασκεδάζει ιδιαιτέρως!

Η νεαρή παρουσιάστρια γνωρίστηκε με τον παρτενέρ της και έκανε την πρώτη πρόβα της για το διάσημο show, ενώ ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram την πρώτη φωτογραφία από την αίθουσα χορού!

Ποιο δελτίο κέρδισε τη μάχη της ενημέρωσης

Οι ραγδαίες εξελίξεις στην πολιτική σκηνή της χώρας καθήλωσαν τους τηλεθεατές στις ενημερωτικές εκπομπές και κυρίως στα κεντρικά δελτία των τηλεοπτικών σταθμών.


Πιο αναλυτικά, το βράδυ της Παρασκευής το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού κέρδισε το δελτίο ειδήσεων του Mega με ποσοστό της τάξεως του 23,3% στο σύνολό του, ενώ δεύτερο ήρθε το κεντρικό δελτίο του Star με 18,8% και την τριάδα «έκλεισε» το δελτίο του ΑΝΤ1 με 15,9%.

Σύλβια Κλιμάκη: Από τις πισίνες του πόλο στη θάλασσα της TV


Μιλάει σχεδόν άπταιστα κινέζικα, από μικρή ήθελε να κάνει business, σπούδασε στο Harvard, βρέθηκε μια απλωτή από την Εθνική Ομάδα Πόλο Γυναικών, μπούχτισε από τη Νέα Υόρκη και βούτηξε στα βαθιά νερά της τηλεόρασης προτού καλά-καλά το καταλάβει. Η νεαρή δημοσιογράφος του ΣΚΑΪ στο βάθος έχει αποδείξει πως σημασία δεν έχουν τα λόγια αλλά αυτή η μία καθοριστική πράξη

«Η πισίνα ήταν η ζωή μου. Ημουν στον Εθνικό Ομιλο Βουλιαγμένης και στην εθνική ομάδα. Ο τελευταίος αγώνας που έπαιξα ήταν στο Πανευρωπαϊκό Νεανίδων, όταν πήραμε και το χρυσό μετάλλιο. Τότε πέταξα το σκουφάκι μου. Υπήρχε μια ομάδα-φυτώριο κοριτσιών που θα πήγαινε στη γυναικεία ομάδα και θα προετοιμαζόταν πιθανότατα για το 2004. Από 30-35 που ήμασταν, οι καλύτερες θα έπαιζαν Ολυμπιάδα. Μπορεί να έπαιζα, μπορεί και όχι. Αλλά τότε αποφάσισα ότι ήθελα να σπουδάσω, να ταξιδέψω, να δω και να κάνω άλλα πράγματα. Ηταν σε μια κομβική ηλικία», αφηγείται χωρίς νοσταλγία αλλά με μια υφέρπουσα περηφάνια η Σύλβια Κλιμάκη. Γέννημα θρέμμα των νοτίων προαστίων, η νεαρή δημοσιογράφος και τηλεπαρουσιάστρια μεγάλωσε με αυτόν τον ασκητικό, πειθαρχημένο, αμφίβιο τρόπο των παιδιών που καταπιάνονται με τα υδάτινα σπορ.

Μπροστά της υπήρχε πάντα μια απάτητη κορυφή: «Από μικρή ήθελα να κάνω business. Ημουν ένα παιδί που πήγε σε ιδιωτικό σχολείο, έκανε πρωταθλητισμό με πάρα πολλές ώρες προπόνηση κάθε μέρα, είχα μια μητέρα η οποία ήθελε να μάθω τρεις ξένες γλώσσες... Θέλω να πω πως ήμουν ένα παιδί στοχοπροσηλωμένο. Σπούδασα στην ΑΣΟΕΕ, πήγα στο Harvard, έκανα κινέζικα και πήγαινα φουλ για business». Οταν σου λέει πως στην Αμερική τελικά της προέκυψε πως δεν ήθελε να κάνει business, καταλαβαίνεις πως η Σύλβια δεν είναι από τις γυναίκες που άφησαν τη ζωή να αποφασίσει για εκείνες. Ανέλαβε η ίδια την ευθύνη για τον εαυτό της.

«Στο Harvard έκανα Κινεζικές Σπουδές και business. Ηταν ένα διετές μεταπτυχιακό. Τελειώνοντας τον πρώτο χρόνο έψαχνα να βρω πού θα δουλέψω το καλοκαίρι. Κοιτούσα για consulting, τράπεζες, τα κλασικά. Αλλά δεν μου άρεσε τίποτα. Τίποτα όμως. Ενιωθα πολύ πιεσμένη. Ολοι μού έλεγαν, επειδή είμαι Ελληνίδα και μιλάω κινέζικα, να ψάξω για κάποια ναυτιλιακή. Ούτε αυτό μου άρεσε. Βρήκα ένα job description για το CNN και είπα: “Πω-πω, τι ωραίο θα ήταν!”. Το τότε αγόρι μου με προέτρεψε να κάνω αίτηση. Δεν ήξερα τίποτα, έλεγα “το CNN, από αιτήσεις από όλον τον κόσμο, εμένα θα πάρει;”. Εκανα την αίτηση, μετά, όπως κάνω πάντα, τους πήρα και 18 εκατομμύρια τηλέφωνα... Η υπεύθυνη ανθρώπινου δυναμικού, όταν πήγα, μου το είπε. “Παρότι δεν είχες τίποτα στο βιογραφικό σου από δημοσιογραφία, η επιμονή σου μου έδειξε ότι το θέλεις πάρα πολύ”. Το πλάνο ζωής της είχε ήδη αλλάξει άρδην. Από τη Βοστόνη, η Σύλβια βρέθηκε για τέσσερις εβδομάδες στα γραφεία του CNN στο Λονδίνο ως μαθητευόμενη στη δούλεψη του «πολύ» κυρίου Ρίτσαρντ Κουέστ. 

Έλενα Παπαβασιλείου: «Στην Κύπρο ήθελα έτσι και αλλιώς να πάω»


Πώς σχολιάζει η Έλενα Παπαβασιλείου όλες αυτές τις μετεγγραφές-μετακινήσεις που έγιναν το καλοκαίρι στα ελληνικά κανάλια;

«Είναι πολύ θετικό αυτό, εγώ έτσι το βλέπω. Ανοίγουν νέες θέσεις εργασίας, γίνονται πράγματα, φεύγουμε από το τέλμα των τριών-τεσσάρων προηγούμενων ετών» τόνισε στο You.

Οι τελευταίες μετεγγραφές πολλών δυνατών ονομάτων της ελληνικής τηλεόρασης της δημιούργησαν κάποιου είδους ανασφάλεια για τη φετινή σεζόν, και γι' αυτό κατέφυγε στην λύση της Κύπρου ως πιο «σίγουρη»; «Όχι, όχι, καμία σχέση! Την απόφασή μου για την Κύπρο, την είχα πάρει αρκετό καιρό πριν γίνουν όλα αυτά. Ούτε ποτέ την είδα σαν «λύση ασφάλειας και ανάγκης». Μου προτάθηκε ένα concept που μου άρεσε πολύ και συμφωνήσαμε. Έγιναν όλα πολύ απλά. Στην Κύπρο ήθελα να πάω, άσχετα με το ποια δουλειά θα έκλεινα στην Ελλάδα».

Μου είχε λείψει η τηλεόραση, λέει η Κατερίνα Καραβάτου

«Δεν μπορώ να σκεφτώ το παιδί ως εμπόδιο σε καμία δουλειά»


Για την επιστροφή της στην τηλεόραση, τις σχέσεις της με την προηγούμενη παρουσιάστρια της εκπομπής «Μες στην καλή χαρά», Ναταλία Γερμανού, αλλά και για το ενδεχόμενο ενός δεύτερου παιδιού στη ζωή της μίλησε σε τηλεοπτικό περιοδικό η Κατερίνα Καραβάτου.

«Η Ναταλία γράφει εδώ και πολλά χρόνια τη δική της ιστορία στην τηλεόραση με πολύ μεγάλη επιτυχία. Είναι ένας άνθρωπος που εκτιμώ ιδιαιτέρως και της εύχομαι καλή επιτυχία στο νέο της ξεκίνημα. Μαζί της είχα και έχω μια πολύ καλή σχέση. Ήμασταν για χρόνια στο ίδιο κανάλι κι έχουμε περάσει ωραίες στιγμές μαζί, δεν υπάρχει λόγος να αλλάξει αυτό», δήλωσε η Κατερίνα Καραβάτου σχετικά με τη νέα θέση της στην εκπομπή που κάνει πρεμιέρα το Σαββατοκύριακο.

Όσο για το αν της είχε λείψει η τηλεόραση; «Μου είχε λείψει, αλλά κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες. Δεν θα έκανα οτιδήποτε στην τηλεόραση, ούτε θα ήθελα να γυρίσω οπωσδήποτε», ενώ για την επιστροφή της στον Alpha μετά από δύο χρόνια δήλωσε: «Είναι κάτι που το χαίρομαι πολύ, γιατί είναι το κανάλι από το οποίο ξεκίνησα και ό,τι έχω κάνει, το έχω κάνει στον Alpha. Είναι σαν το σπίτι μου, σαν οικογένειά μου. Μπαίνω στο στούντιο και είναι οι ίδιοι οι αγαπημένοι μου άνθρωποι», είπε στο περιοδικό «7 Μέρες TV».

Τέλος, απάντησε στο αν η κόρη της θα μπορούσε να λειτουργήσει ανασταλτικά ως προς τα επαγγελματικά της: «Όχι και δεν μπορώ να σκεφτώ το παιδί ως εμπόδιο σε καμία δουλειά. Δεν μπαίνουν σε σύγκριση αυτά τα πράγματα», ενώ ξεκαθάρισε ότι – για την ώρα – δε σκέφτεται να κάνει δεύτερο παιδί: «Ο Κρατερός το σκέφτεται ήδη, εγώ ακόμα όχι! Αλλά επειδή εγώ θα γεννήσω κι εγώ θα θηλάσω, θέλω να περάσει λίγος καιρός και θα ξαναμπούμε σε αυτή τη διαδικασία, αλλά όχι ακόμα».

«Ελένη»: Το σταθερό σας ραντεβού σ’ έναν κόσμο που αλλάζει

Πρεμιέρα  την Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου στις 13:00


Η δύναμη του νέου. Η διαχρονικότητα του κλασικού. Αυτή είναι η Ελένη. Κι αφού κάποιες αγάπες δεν τελειώνουν ποτέ, η δική μας Ελένη επιστρέφει για ένατη σεζόν στον Alpha αποδεικνύοντας ότι η προσωπική σχέση που έχει χτίσει με όλους εμάς είναι η πιο σταθερή αναφορά σ’ έναν κόσμο που αλλάζει.

Την Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου στις 13:00, η Ελένη Μενεγάκη θα ανοίξει την πόρτα του νέου τηλεοπτικού σπιτιού της έτοιμη να μοιραστεί με τους τηλεθεατές σκέψεις και συναισθήματα, να γελάσει, να συγκινηθεί, να συνωμοτήσει μαζί τους.

Η αμεσότητα, η εξομολογητική διάθεση, η αισιόδοξη πλευρά των πραγμάτων, η επισήμανση της λεπτομέρειας που κάνει τη διαφορά… θα δώσουν και φέτος όνομα στα μεσημέρια μας. Η εκπομπή με νέες και παλιές ενότητες, πρακτικές συμβουλές και έξυπνες ιδέες επιστρέφει για να μονοπωλήσει το κοινό. Στο πλατό, η Ελένη θα υποδέχεται γνωστά αγαπημένα πρόσωπα αλλά και καθημερινούς ήρωες που εμπνέουν με τη ζωή και τις πράξεις τους.

Δίπλα στην Ελένη  μία δυνατή ομάδα συνεργατών που θα δώσουν, ο καθένας με τον τρόπο του, το δικό του στίγμα: Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος, Γρηγόρης Γκουντάρας, Κατερίνα Ζαρίφη, Αντωνία Καλλιμούκου, Ελιάνα Χρυσικοπούλου, Άση Μπήλιου, Βασίλης Καλλίδης και Άννα Μαρία Μπαρού.

Ελένη Μενεγάκη: «Όταν όλα γύρω μας μεταβάλλονται, κάποιες αξίες μένουν αναλλοίωτες στον χρόνο. Η δική μας σχέση, η προσωπική μας επαφή, οι καθημερινές μας στιγμές, οι ανησυχίες που μοιραζόμαστε και αντιμετωπίζουμε με χιούμορ. Όλα αυτά μας φέρνουν χρόνο με τον χρόνο πιο κοντά και μας δένουν πιο πολύ. Ξεκινάμε!»

Αρχισυνταξία: Ελένη Γελαλή

«Ελένη»: Το σταθερό σας ραντεβού σ’ έναν κόσμο που αλλάζει

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Δείτε τις φωτογραφίες που ανέβασε η Ελένη Μενεγάκη, πριν την αυριανή πρεμιέρα της


H πάντα λαμπερή Ελένη Μενεγάκη, επιστρέφει στις οθόνες μας! 

Την είδαμε στο τρέιλερ της εκπομπής της πιο όμορφη από ποτέ και αυτό φαίνεται και στις φωτογραφίες που ανέβασε...στον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter πριν από λίγο, θέλοντας να μας δώσει ραντεβού στο τηλεοπτικό της "σπίτι" την Δευτέρα στη 13.00!

Δείτε τις φωτογραφίες



Δείτε τη Φαίη Σκορδά λίγο πριν την πρεμιέρα της στον Ant1


Λίγες μέρες έμειναν ώσπου το ολοκαίνουργιο πρωινό πρόγραμμα του ΑΝΤ1 να ξεκινήσει για τη νέα σεζόν. 

Η Φαίη Σκορδά και ο Γιώργος Λιάγκας, όπως είδαμε και στο τρέιλερ της εκπομπής, έρχονται με... την πιο ανεβασμένη διάθεση τους για «Το Πρωινό». 

Ο φωτογραφικός φακός του entertv βρέθηκε έξω από το στούντιο Κάπα και συνάντησε την όμορφη παρουσιάστρια, με χαλαρή διάθεση, να πηγαίνει στην πρόβα της.

Δείτε τις φωτογραφίες
 



Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: «Με τη Ναταλία δεν υπήρξαμε φίλες… Ούτε θα ‘θελα ούτε μπορώ να αντικαταστήσω την Ελένη»

Μία εφ' όλης της ύλης συνέντευξη δίνει η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, μιλώντας για τη συνεργασία της την προηγούμενη τηλεοπτική σεζόν με τη Ναταλία Γερμανού αλλά και για το αν θα ήθελε να είναι η επόμενη Ελένη Μενεγάκη της ελληνικής τηλεόρασης. 


Όταν ρωτήθηκε για την αποχώρηση της Ναταλίας από το «Μες στην καλή χαρά», η Κωνσταντίνα είπε μεταξύ άλλων: 

«Και η Ζέτα αποχώρησε από το Dancing With the Stars. Τι σημαίνει αυτό; Ότι δεν θα το βλέπει το κοινό; Αν ήταν έτσι, δεν θα προβαλλόταν καν το show. Η αποχώρηση της Ναταλίας ούτε με στενοχωρεί ούτε με χαροποιεί. Με ρωτάς για τη χημεία μας. Δεν ξέρω τι να απαντήσω. Υπήρχε μια κατάσταση κανονική, ούτε κρύο, ούτε ζέστη. Δεν υπήρξαμε φίλες, απλά συνεργάτιδες. Εχθρικά πάντως δεν ένιωσα ποτέ για εκείνη. Ίσα ίσα, ήταν ένας άνθρωπος που με είχε στο πλευρό του κι εγώ πήγα με την πίστη να μάθω από εκείνη. Τώρα, το αν με άφησε ή όχι είναι άλλο θέμα. Ή αν με άφησε να έχω το δικό μου ρόλο στην εκπομπή».

Όσο για το αν θα μπορούσε να είναι η επόμενη Ελένη Μενεγάκη, όπως πολλοί υποστηρίζουν, η ίδια δηλώνει στο people:

«Η Ελένη είναι αναντικατάστατη. Ούτε θα 'θελα, ούτε μπορώ να την αντικαταστήσω. Ακόμη και να τα εγκαταλείψει όλα σε πέντε χρόνια, κανείς δεν πρόκειται να πάρει τη θέση της. Δεν θα αποτελέσω τη νέα Ελένη, αλλά μακάρι να έχω την πορεία της».

Κατερίνα Καραβάτου: «Εκτιμώ τη Ναταλία και έχω πολύ καλή σχέση μαζί της»

Για την πρώην παρουσιάστρια του «Μες στην καλή χαρά» Ναταλία Γερμανού, μιλάει η νυν Κατερίνα Καραβάτου έχοντας μόνο καλά λόγια για εκείνη.


«Η Ναταλία γράφει εδώ και πολλά χρόνια τη δική της ιστορία στην τηλεόραση με πολύ μεγάλη επιτυχία. Είναι ένας άνθρωπος που εκτιμώ ιδιαιτέρως και της εύχομαι καλή επιτυχία στο νέο της ξεκίνημα» είπε η Κατερίνα στο 7ΜέρεςTV και συνέχισε: 

«Μαζί της είχα και έχω μια πολύ καλή σχέση.Ήμασταν για χρόνια στο ίδιο κανάλι κι έχουμε περάσει ωραίες στιγμές μαζί, δεν υπάρχει λόγος να αλλάξει αυτό». Όσο για το αν της έχει λείψει η τηλεόραση, όλο αυτό το διάστημα που απείχε, η παρουσιάστρια επισημαίνει: «Μου είχε λείψει, αλλά κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες. Δεν θα έκανα οτιδήποτε στην τηλεόραση, ούτε θα ήθελα να γυρίσω οπωσδήποτε... Είναι κάτι που το χαίρομαι πολύ, γιατί είναι το κανάλι από το οποίο ξεκίνησα και ό,τι έχω κάνει, το έχω κάνει στον Alpha. Είναι σαν το σπίτι μου, σαν οικογένειά μου. Μπαίνω στο στούντιο και είναι οι ίδιοι οι αγαπημένοι μου άνθρωποι».


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...