Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Έχει βάλει στο μάτι το Λιάγκα η Ελεονώρα: Αναμαλλιασμένη από τα νεύρα

Η Ελεονώρα Μελέτη τον τελευταίο καιρό είναι κάπως φουντωμένη με όσα ακούγονται γι΄αυτή, αλλά και με όσα ακούγονται για άλλους, με το Γιώργο Λιάγκα να καταφέρνει να συγκεντρώνει για άλλη μια φορά τα πυρά της, μετά το κείμενο που είχε γράψει στο blog της για το παιδί του Φώτη Σεργουλόπουλου και την άποψη που είχε εκφράσει ο παρουσιαστής. 

Αυτή τη φορά η Μαρία Ηλιάκη ήταν η αφορμή.

Θυμίζουμε ότι ο Γιώργος Λιάγκας είχε πει για τη Μαρία Ηλιάκη ότι αν θέλει να βρει γκόμενο θα πρέπει να βάλει νερό στο κρασί της, κάτι που είχε πειράξει πολύ τη Μαρία και φαίνεται πως βγήκε ευήκοα ώτα στην Ελεονώρα που την υπερασπίστηκε μέσα από το Μελέτησέ Το:


 «Το να ξέρεις τι θέλεις και να μην συμβιβάζεσαι με ημίμετρα στις σχέσεις σου, σημαίνει ότι είσαι ξινή; Επειδή η Μαρία δεν εμφανίζεται με σύντροφο στα περιοδικά σημαίνει ότι ο σύντροφος δεν υπάρχει; Δεν καταλαβαίνω, δηλαδή πρέπει όσοι κάνουμε αυτή τη δουλειά να μοστράρουμε τους γκόμενους; Τι είναι, τρόπαια; Εγώ έχω υπάρξει από εκείνεις που έχουν βάλει στο "κρεβάτι" τους -μεταφορικά πάντα- τους φωτογράφους, το έχω μετανιώσει οικτρά και δεν θα ξαναγίνει, από εκεί και πέρα όμως δεν σημαίνει ότι είμαι τρία χρόνια μόνη μου», ενώ πρόσθεσε: «Το ότι ένας άνθρωπος είναι βαθιά συνειδητοποιημένος και ξέρει τι θέλει και τι όχι, δεν σημαίνει ούτε ότι είναι ανέραστος, ούτε ξινός, ούτε κομπλεξικός, ούτε μόνος του. Μην τρελαθούμε!. Είπε (ο Γιώργος) "να βάλει νερό στο κρασί της μπας και βρει γκόμενο". Εμένα αυτό δεν μ' αρέσει όπως τ' ακούω. Είναι σαν να λέει ότι κι αυτός έβαλε νερό στο κρασί του για να μη μείνει μόνος του. Εγώ αν ήμουνα η Φαίη (Σκορδά) θα είχα γίνει έξαλλη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...