Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Παναγιώτης Πετράκης: «Είμαι σε σχέση εδώ και ενάμιση χρόνο»

Γυρίσματα για τα «μυστικά της Εδέμ», παραστάσεις στο θέατρο, πρόβες στο «just the two ofus», γεμίζουν καθημερινά τον χρόνο του Παναγιώτη Πετράκη. Ο επόμενός του στόχος όπως αποκαλύπτει είναι μια δισκογραφική δουλειά.

«Τη θεωρώ ως παιδί μου. Είναι κάτι που το ήθελα εδώ και πολλά χρόνια και πλέον μόλις τελειώσει το σόου πρέπει να ρίξω το βάρος μου εκεί», λέει.

«Φυσικά και θα ήθελα να είμαι στον τελικό γιατί όταν μπαίνεις σε μια διάθεση διαγωνισμού, θες να τα πας καλά και να προχωρήσεις, αλλά δεν έχω καμία αγωνία γι’ αυτό», παραδέχεται για το σόου τραγουδιού.  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...