Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Χολίδης: «Υπάρχει μία γυναίκα για την οποία θα τα παράταγα όλα»

Σπάνια κλαίει, πάντα τολμάει και δεν μιλάει δημόσια για τα προσωπικά του...

Ο λόγος για τον Χρήστο Χολίδη, που αποκαλύπτει ότι υπάρχει μία γυναίκα για την οποία θα τα παράταγε και θα τα έκαιγε όλα, ενώ εξομολογείται πως έχει περάσει μεγάλες καψούρες και έχει κλάψει!

«Δεν είμαι ο τύπος που έρχεται η γυναίκα στο σπίτι και ανάβω κεριά αμέσως. Είμαι όμως υπερπροστατευτικός και θέλω να νιώθει ασφάλεια εκείνη που είναι δίπλα μου... Έχω κάνει τα πιο ακραία πράγματα, έχω κάνει και τα πιο απλά. Όρια πάντως δεν έχω», λέει ο 31χρονος τραγουδιστής.

«Από τον καιρό που με έμαθε ο κόσμος αποφάσισα ότι δεν θα μιλήσω ποτέ για τα προσωπικά μου... Όταν θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου και αισθανθώ κι εγώ έτοιμος, μπορεί. Με μία θα με δείτε και νομίζω αυτή θα είναι και η μοναδική» λέει χαρακτηριστικά.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...