Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Μ.Σταματέρη: «Ξέρουμε παρουσιάστριες που έχουν κοιμηθεί με κάποιους»

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «People»,η Μαρία Σταματέρη σχολίασε και τα όσα λέγονται για την πορεία της στην τηλεόραση, ότι οφείλεται στον πρώην σύζυγό της Σταμάτη Μαλέλη:

«Μπήκα στο Mega όταν ξεκίνησε, άρα μετράω πολλά χρόνια στη δουλειά. Ήμουν στο δελτίο, συνεργάστηκα με τον Χατζηνικολάου στο Ενώπιος Ενωπίω, έκανα την τελευταία συνέντευξη της Αλίκης μέσα στο αεροπλάνο για το Μόναχο, την τελευταία συνέντευξη του Χορν. Δεν είχα καμία απαίτηση να με γνωρίζουν πριν παρουσιάσω εκπομπή, γιατί ο κόσμος ξέρει τους παρουσιαστές. Είναι σίγουρο ότι κάποιοι θα πουν για το Star και τον Μαλέλη, αλλά εγώ είχα την τύχη να τον έχω σύζυγο και όχι εραστή. Εγώ, τουλάχιστον, υπήρξα σύζυγος! Και μη μου πεις ότι δεν ξέρουμε όλοι παρουσιάστριες που έχουν κοιμηθεί με κάποιους και πώς έχουν μπει στην τηλεόραση. Δεν με αφορά τι λένε για μένα. Άλλωστε, εγώ δε νιώθω παρουσιάστρια, δημοσιογράφος είμαι».

markos.tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...