Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Ελένη Τσολάκη: Μια Θεσσαλονικιά στην πρωτεύουσα

Η πρόταση από τον Alpha την έφερε στην Αθήνα


Για τη μετάβασή της από τα τηλεοπτικά πλατό της Θεσσαλονίκης σε αυτά της Αθήνας, αλλά και για την εκπομπή ΠΕΔΕΣ, στην οποία συμμετέχει μίλησε η Ελένη Τσολάκη σε συνέντευξή της σε τηλεοπτικό περιοδικό.

«Δουλεύω στη Θεσσαλονίκη αρκετά χρόνια, οπότε το επόμενο βήμα ήταν να κάνω κάτι και στην Αθήνα. Έτσι, όταν μου έγινε η πρόταση κι είδα ότι είναι κάτι που το υποστηρίζω και εγώ σαν άνθρωπος, δέχτηκα με χαρά. Δεν είναι κάτι κουτσομπολίστικο, κίτρινο ή κάτι που θα με έκανε να ντρέπομαι να κοιτάξω μερικούς ανθρώπους στα μάτια. Άρα είχε όλες τις προδιαγραφές να είναι το επόμενο καλύτερο βήμα», είπε η παρουσιάστρια μιλώντας για την πρόταση που είχε για την καθημερινή εκπομπή της απογευματινής ζώνης του Alpha.

Μάλιστα, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη συνέντευξή της στον «Τηλεθεατή» και στους συμπαρουσιαστές της στους ΠΕΔΕΣ: «Στην καινούρια μου παρέα υπάρχουν πολύ περισσότερα άτομα, γιατί τα τελευταία χρόνια ήμασταν δύο στο "Κορίτσια για σπίτι", ενώ ξεκινήσαμε τρεις. Ευτυχώς όμως είμαι τυχερή, γιατί έχω μάθει να υπάρχω και να δουλεύω μέσα σε ομάδες, δεν έκανα ποτέ ατομικό άθλημα την τηλεόραση, οπότε για μένα ήταν λίγο πιο εύκολο ίσως. Τα παιδιά είναι εξαιρετικά, είμαστε όλοι διαφορετικοί μεταξύ μας, έχουμε άλλα ενδιαφέροντα, άλλες εικόνες, διαφορετικό χιούμορ και είναι πολύ ελκυστικό αυτό και μου αρέσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...