Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Σοφία Βόσσου: «Δεν μου έμεινε τίποτα από την Τατιάνα και την εκπομπή της»

Η Σοφία Βοσσου επανέρχεται δυναμικά στο σόου του καναλιού του Αμαρουσίου ευχόμενη το κοινό να αγαπήσει εξίσου με πέρυσι την προσπάθεια όλων των συμμετεχόντων.


Πώς αισθάνεσαι που επιστρέφεις τηλεοπτικά στο Y.F.S.F.
Αισθάνομαι πάρα πολύ όμορφα γιατί μου αρέσει πολύ η εκπομπή. Είμαι χαρούμενη

Αν μη τι άλλο στα χρόνια πορείας σου, ουκ ολίγες φορές, έχεις κάνει δημόσια πολλές μιμήσεις τρομερά επιτυχημένα.
Είναι στον χαρακτήρα μου. Εξάλλου αν ήταν κάτι που δε μπορώ να πράξω δε θα το έκανα. Αν με φώναζαν στο Dancing with the stars δε θα πήγαινα. Πρέπει να γνωρίζουμε τι μας πάει και τι όχι. Είναι εξαιρετικά καλοί οι άνθρωποι της παραγωγής του παιχνιδιού, αγαπώ πολύ τη Μαρία Μπεκατώρου και νομίζω ότι θα πάμε πολύ καλά.
Έχεις συναντηθεί με τους υπόλοιπους παίκτες. Φαντάζομαι θα έχετε κάνει ήδη ένα πρώτο meeting.
Δεν έχουμε κάνει και έτσι δεν ξέρω σίγουρα ποιοι παίκτες θα είναι μέσα.
Επιστρέφεις τηλεοπτικά δύο χρόνια έπειτα από την συμμετοχή σου στην εκπομπή «Μίλα» της Τατιάννας Στεφανίδου. Τι σου έμεινε από αυτή την εμπειρία;
Από την Τατιάννα και την εκπομπή δε μου έμεινε τίποτα. Κράτησα όμως μία ζεστή και ουσιαστική φιλία με τη Σάννυ Μπαλτζή και τη Μαρία Σταματέρη.
Μετάνιωσες για εκείνο το βήμα;
Δε μετανιώνω ποτέ για τίποτα, γιατί όλα αποτελούν μέρος της ζωής.
Έτυχε να μιλήσετε έκτοτε με την Τατιάννα Στεφανίδου;
‘Όχι. Δεν έχει τύχει να μιλήσουμε.

Έχεις παρουσιάσει πρωινές, απογευματινές εκπομπές, βραδινά σόου, έχεις υπάρξει κριτής σε παιχνίδια ταλάντων. Σου έλειπε η τηλεόραση;
Αν σου λείπει κάτι σημαίνει ότι είσαι και εξαρτημένος απ΄ αυτό. Εγώ δεν ήμουν ποτέ εξαρτημένη ούτε από την τηλεόραση, ούτε από τα ραδιόφωνα, ούτε από τα φώτα της δημοσιότητας. Μόνο με τη μουσική αισθάνομαι εξάρτηση. Και αυτό όχι ως προβολή του εαυτού μου, αλλά ως τρόπο έκφρασής μου. Που σημαίνει ότι τη μουσική δεν την παρατάω με τίποτα και την κάνω πάντα από το σπίτι μου μέχρι τους μικρούς χώρους που τραγουδάω. Δε με ενδιαφέρει να κάνω cd, ή να βγω στην τηλεόραση για να τραγουδήσω. Η μουσική είναι η ζωή μου. Ποτέ δε μου έλειψε λοιπόν η τηλεόραση και γενικά δε μου λείπει τίποτα. Είμαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος.

Έχεις περάσει δύσκολα οικονομικά την τελευταία τριετία;
Βέβαια. Αλίμονο. Ποιος δεν έχει περάσει δύσκολα; Δουλεύω περισσότερες ώρες για να καταφέρω ίσα ίσα να τα βγάλω πέρα.

Έχεις αντιστοίχως δάνεια όπως οι περισσότεροι Έλληνες;
Όχι. Δεν έχω δάνεια. Δόξα σοι ο Θεός δεν είχα ποτέ. Οι υποχρεώσεις όμως απέναντι στην οικογένειά μου είναι μεγάλες. Τα έσοδα μου έχουν μειωθεί κατά 70%

Κλείνοντας τι θα ήθελες να πει ο κόσμος με το που δει την εκπομπή;
Θα ήθελα το κοινό να μας δώσει ένα «Μπράβο» και να πει πώς όλοι όσοι βρίσκονται και αυτή την χρονιά στο παιχνίδι είναι αντιστοίχως καλοί με τους περσινούς συμμετέχοντες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...