Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Ελένη Βαΐτσου: «Δύσκολα θα μπορώ να συγκρίνω το “Μπρούσκο” με κάποια άλλη μου δουλειά»

Η Ελένη Βαΐτσου σε συνέντευξή της μίλησε για την επιτυχία που γνωρίζει η σειρά «Μπρούσκο» όπου πρωταγωνιστεί.


«Προσωπικά, στην αρχή, με απασχολούσαν άλλα πράγματα. Πρόκειται για την πρώτη μου τηλεοπτική δουλειά, οπότε το άγχος και οι προσδοκίες που είχα, αφορούσαν αποκλειστικά εμένα. Βέβαια, ήλπιζα η σειρά να τα πάει καλά. Το περίμενα, κιόλας. Αλλά ακόμη και να μην είχε τόση μεγάλη επιτυχία, για μένα θα ήταν εξίσου σημαντική δουλειά».


 Όσο για το αν την αγχώνει για το μέλλον που η πρώτη της τηλεοπτική δουλειά έχει τόσο μεγάλη απήχηση είπε στο περιοδικό «Down Town Κύπρου»:

«Αν οι επόμενες μου δουλειές με καλύπτουν και θεωρώ ότι παίρνω κάτι μέσα απ' αυτές, δεν θα έχω πρόβλημα αν δεν έχουν τέτοια μεγάλη απήχηση, όσο αυτή. Η αλήθεια είναι ότι το «Μπρούσκο» πάει τόσο καλά, που δύσκολα θα μπορώ να το συγκρίνω με κάποια άλλη δουλειά, εκτός του ότι θα είναι και διαφορετικές μεταξύ τους. Οπότε, αν με ευχαριστεί η δουλειά που κάνω, για μένα θα είναι μια προσωπική επιτυχία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...