Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Δεν πάει ο νους σου τι σχέση έχει ο Χαλκιάς με την Μυρτώ απ’ το «Κάτω Παρτάλι»

Τι σχέση μπορεί να έχει ο Τάσος Χαλκιάς με την Μυρτώ από το «Κάτω Παρτάλι», δηλαδή την Βασιλική Τρουφάκου;


«Είναι ιστορία η Βασιλικούλα για μένα! Έχω ένα μικρό εξοχικό στο Πόρτο Γερμένο, όπου μαζεύονταν πολλοί φίλοι των παιδιών μου από τη γειτονιά. 


Πριν από περίπου 15 χρόνια, μαζί με τον γιο μου και την κόρη μου, ήταν και η Βασιλικούλα τότε μικρό κορίτσι, η οποία ερχόταν στο σπίτι και έπαιζε με τα παιδιά μου. Όταν μεγάλωσαν τα παιδιά, απομακρύνθηκαν, τράβηξε ο καθένας τον δικό του δρόμο με τις σπουδές», δήλωσε στο Super Tv και συνέχισε: «Στο μεταξύ, δεν είχα ιδέα ότι η Βασιλικούλα επέλεξε τον δρόμο του θεάτρου, ότι έγινε σπουδαία συνάδελφος βραβευμένη, και ξαφνικά βρίσκομαι να παίζω μαζί της όταν μου αποκάλυψε ποια είναι. Είναι πολύ μεγάλη χαρά για εμένα, γιατί ένα παιδί που το μεγάλωσα σχεδόν είναι τώρα μαζί μου, παίζει, κι είναι υπέροχη. Περιστοιχίζομαι σε αυτή τη σειρά από νεολαία, καυχιέμαι ότι είμαι ο μεγαλύτερος από όλους περνάω πάρα πολύ καλά, γιατί είναι όλοι τους παιδιά μου και εισπράττω ή καλύτερα -χρησιμοποιώντας ένα ρήμα τύπου Διαμαντή- «αρμέγω» νιάτα»
gossip-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...