Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Τα δάκρυα της Σταματίνας Τσιμτσιλή για τις αποβολές της: «Σκεφτόμουν: γιατί σε μένα, γιατί Θεέ μου»

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή σε συνέντευξή της εξομολογήθηκε ότι είχε δύο αποβολές και συγκινήθηκε όταν θυμήθηκε αυτές τις δύσκολες στιγμές.


Η παρουσιάστρια μίλησε στην εκπομπή «JOY» για αυτές τις στιγμές. 


«Είχα δυο ατυχίες σχετικά κοντά. Ήταν μια πολύ δύσκολη περίοδος. Στην πρώτη ατυχία, θεώρησα ότι έγινε. Στη δεύτερη ήταν πολύ σκληρό, γιατί είχα κάνει εξετάσεις και είχα δει ότι δεν υπήρχε πρόβλημα. Σκεφτόμουν "γιατί σε μένα, γιατί Θεέ μου". Το είχα πάρει προσωπικά, ότι κάτι κάνω λάθος. Τα είχα βάλει με όλους και όλα, κυρίως με τον εαυτό μου. Μίλησα δημόσια γι΄αυτό, επειδή θεωρώ ότι αν έχουμε πίστη σε αυτό που θέλουμε και επιμένουμε και το προσπαθούμε, θα έρθει στη ζωή μας, και όταν έρθει ξεχνάμε όσα έγιναν».

Και συνέχισε λέγοντας ποια άτομα ήταν στο πλευρό της. «Το πέρασα με πολύ δικούς μου ανθρώπους. Τη δεύτερη φορά, πέρασα από πάρα πολλά στάδια. Φοβήθηκα και απογοητεύτηκα. Θα μπορούσε να είχε επηρεάσει τη σχέση μας αν ο Θέμης ήταν διαφορετικός. Είχα νεύρα, μου έφταιγαν όλα, ήμουν στεναχωρημένη και κατηγορούσα τον εαυτό μου. Αν ο Θέμης δεν με διαχειριζόταν σωστά και δεν είχε υπομονή, θα είχαμε πρόβλημα σίγουρα».

Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...