Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Η «Μοσχούλα» από το «Κάτω Παρτάλι» αποκαλύπτεται – Θα μου έβαζαν στο κεφάλι...

«Μην βιάζεστε με το “Κάτω Παρτάλι” γιατί όποιος βιάζεται θα χάσει» είπε η Μοσχούλα από τη σειρά, Βίκυ Σταυροπούλου, ενώ μίλησε και για... το κλουβί με το καναρίνι που έχει στο κεφάλι της.


Η ηθοποιός έδωσε συνέντευξη και ανέφερε ότι οι τηλεθεατές δεν πρέπει να βιαστούν και να βγάλουν συμπεράσματα γιατί «το μότο της σειράς είναι “αυτό που βλέπετε, δεν είναι αυτό που συμβαίνει”».

Επίσης κρατάει κλειστά τα χαρτιά της αναφορικά με το κλουβί που έχει στο κεφάλι της ενώ έκανε πλάκα στην συνέντευξη λέγοντας ότι η αρχική ιδέα ήταν να βάλει στο κεφάλι της ένα κλουβί με χρυσόψαρο.

Η Βίκυ Σταυροπούλου συνέχισε λέγοντας για τον ρόλο της στη σειρά: «Η Μοσχούλα είναι ένας ρόλος που νιώθω ότι τον ξέρω αλλά ταυτόχρονα έχω και την πληροφορία ότι δεν τον ξέρω. Είναι αυτό που δείχνει; Κρύβει πολύ περισσότερα πράγματα; Είναι πολύ γοητευτικό για μένα αυτό το παιχνίδι. Προς το παρόν παίζω τη Μοσχούλα που πρέπει να γνωρίσουν οι τηλεθεατές στα πρώτα επεισόδια. Στην πορεία ανοίγω ένα - ένα τα χαρτιά μου».

Όσον αφορά την ιδιαίτερη προφορά της Μοσχούλας, η ηθοποιός είπε: «Διασκεδάζω πολύ γιατί με πιάνουν φανατικοί τηλεθεατές και μου υποδεικνύουν πώς να κάνω την προφορά σε "χωριάτικες" λέξεις. Πώς να τους εξηγήσω ότι η οδηγία που έχω είναι ότι η Μοσχούλα έτσι τα μιλάει τα κατωπαρταλιώτικα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...