Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Η Ειρήνη Νικολοπούλου ξεσπά για την 12μηνη φυλάκισή της

«Έχω καταστραφεί ηθικά, ψυχολογικά, επαγγελματικά, οικονομικά», έγραψε η δημοσιογράφος σε άρθρο της Το Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων επέβαλε ποινή φυλάκισης δώδεκα μηνών με τριετή αναστολή τόσο στον πρώην διευθυντή του δορυφορικού καναλιού της ΕΡΤ, Νίκο Κούρτη, όσο και στη δημοσιογράφο Ειρήνη Νικολοπουλου για συγκεκαλυμμένη διαφήμιση, η δημοσιογράφος.

Με τίτλο «Καταδικάστηκα γιατί υπερασπίστηκα το Made in Greece και την Ελλάδα της πρωτοπορίας και των επιτυχιών», η Ειρήνη Νικολοπούλου ξέσπασε με κείμενό της μέσα από την ιστοσελίδα της, eirinika.gr.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο της:



«Είναι απορίας άξιο αλλά και σεβαστό - εφόσον πρόκειται για απόφαση της ελληνικής δικαιοσύνης- πώς καταδικάστηκα ξανά για συγκεκαλυμμένη διαφήμιση με την προβολή 3 εκπομπών, ενώ αθωώθηκα για άλλες 20 που προβλήθηκαν στην ERT World και στην εκπομπή «Ελληνικό Πανόραμα» πριν από 8 χρόνια. Πρόκειται για 3 εκπομπές στις οποίες είχα καλεσμένους τους εκπροσώπους των μεγαλύτερων ξενοδοχείων της Ελλάδας, του ζεύγους Κουτσιανά με την Apivita και της Lavipharm για ένα πρωτοποριακό προϊόν που ουδέποτε μάλιστα κυκλοφόρησε.

Λυπάμαι που καταδικάστηκα γιατί υπερασπίστηκα, ίσως πρόωρα, το Made in Greece και την Ελλάδα της πρωτοπορίας και των επιτυχιών, λυπάμαι που καταδικάστηκα γιατί στα 30 χρόνια της δημοσιογραφικής μου πορείας, ήμουν με την Ελλάδα της προόδου και όχι της οπισθοδρόμησης. Τονίζω το «πρόωρα» γιατί πριν από ακριβώς ένα μήνα σε εκπομπή της Δημόσιας Τηλεόρασης, προβλήθηκαν έξι επιχειρήσεις ακολουθώντας το ίδιο σκεπτικό, δηλαδή την προβολή επιτυχημένων ελληνικών εταιριών και προϊόντων που αποτελούν παράδειγμα εν καιρώ κρίσης. Επίσης σε πλήθος εκπομπών καθημερινά τα τελευταία χρόνια προβάλλονται, τιμώνται κατά την ταπεινή μου γνώμη, οι Έλληνες που προοδεύουν και επιχειρούν κάτω από τις αντίξοες συνθήκες της ελληνικής πραγματικότητας.

Τι θα πρέπει να γίνει δηλαδή; Όσοι συνάδελφοι μου παρουσιάζουν τα success stories να σέρνονται στα δικαστήρια; Που αρχίζει και που τελειώνει η λογοκρισία; Που αρχίζει και που τελειώνει τι σημαίνει είδηση; Ασφαλώς υπενθυμίζω βεβαίως ότι και ο σημερινός μου διασυρμός μέσω Δελτίου Τύπου, οφείλεται σε εμπαθές άτομο που επί 10 χρόνια τώρα με κατασυκοφαντεί πιστεύοντας ότι στο τέλος με τη λάσπη κάτι μένει! Δυστυχώς για εμένα αλλά και για τον συγκατηγορούμενό μου Νίκο Κούρτη έμειναν πολλά: έχουμε και οι δύο καταστραφεί ηθικά, ψυχολογικά, επαγγελματικά, οικονομικά και δεν υπάρχει καμία υπερβολή σε αυτό.

Παρόλα αυτά, θα συνεχίσουμε και εκείνος και εγώ, με ακλόνητη πίστη στην ελληνική Δικαιοσύνη, στον Άρειο Πάγο, ευελπιστώντας να αποσαφηνιστεί τι σημαίνει συγκεκαλυμμένη διαφήμιση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...