Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Θα παίξει σε τηλεοπτική σειρά η Φαίη Σκορδά;

​Με μεγάλη της χαρά είπε το πρωί στην εκπομπή της η Φαίη Σκορδά ότι θα ήθελε πολύ να παίξει στη τηλεοπτική σειρά του ΑΝΤ1 που θα πρωταγωνιστήσει ο Πέτρος Φιλιππίδης. 


Μάλιστα οι συνεργάτες της, της είπαν πως άκουσαν ότι η παρουσιάστρια είπε το «ναι» ενώ εκείνη τους είπε ότι πρώτη φορά το ακούει.

«Και μένα γιατί δεν μου το είπανε να χαρώ; Και μια μέρα πριν να μου το πείτε εγώ θα έρθω δεν έχω πρόβλημα. Μόνο τις Τρίτες δεν μπορώ γιατί έχω ένα θέμα με τον παιδικό! Τέλος πάντων εμένα να μου το πείτε και θα το κανονίσω και θα έρθω!» πρόσθεσε η παρουσιάστρια.


Πηγή: Πρωινό ΑΝΤ1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...