Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Τατιάνα Στεφανίδου: "Ο Νίκος είναι πιο ικανός από εμένα"


Ενθουσιασμένη με το νέο της ξεκίνημα στο κανάλι του Star δηλώνει η Τατιάνα Στεφανίδου σε συνέντευξή της στο περιοδικό Life & Style . 

''Το μόνο που με απασχολεί τώρα είναι η εκπομπή μου στο Star. Έχω εμπιστοσύνη σε αυτό που έχω διάθεση να δημιουργήσω. Ζω μια περίοδο πάθους με τη δουλειά μου και δεν νιώθω καμία ανασφάλεια'', υποστηρίζει αναφερομένη επίσης στις πολύ καλές σχέσεις που έχει με τους συνεργάτες της.

''Το Star είναι ένα πάρα πολύ οικογενειακό κανάλι, ζεστό, με πιο ανθρώπινους ρυθμούς και με πιο προσωπικές σχέσεις ανάμεσα στους ανθρώπους που δουλεύουν εκεί. Είμαστε μια ομάδα''.

Όσο για τον άντρα της… Η δημοσιογράφος αλλά και γυναίκα Τατιάνα, αισθάνεται θαυμασμό και πολλή αγάπη.

''Αισθάνομαι ότι ο Νίκος τώρα ξεκινάει το πιο δυνατό κομμάτι της καριέρας του. Είναι ένας τόσο ικανός άνθρωπος που ακόμη και αν τον πετάξεις στην έρημο όχι απλώς θα επιβιώσει, αλλά θα μεγαλουργήσει. Το διαδίκτυο με το οποίο ασχολείται, είναι πλέον ο τόπος όπου γίνονται τα πάντα. Ο Νίκος είναι πιο ικανός από εμένα και με ό,τι καταπιάνεται είναι επιτυχημένος''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...