Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Μαρία Μπακοδήμου: Πώς ένιωσε όταν ο Φώτης της είπε πως έγινε µπαµπάς;

«Όταν µου είπε ότι θα γίνει µπαµπάς, πραγµατικά χάρηκα τόσο πολύ, αλλά και φοβήθηκα, είχα άγχος για το πώς θα πάει η εγκυµοσύνη» δηλώνει η Μαρία Μπακοδήμου για τον Φώτη Σεργουλόπουλο και συνεχίζει: «Χάρηκα πάρα πολύ για τον φίλο µου, αφού ένα όνειρό του έγινε πραγµατικότητα».


Όσο για τα δημοσιεύματα που συχνά αναφέρονται στην προσωπική ζωή της ίδιας, η παρουσιάστρια απάντησε στη real: 


«Ναι, µπορεί να υπάρχουν, αλλά είναι πράγµατα που συµβαίνουν χωρίς να τα έχουµε τροφοδοτήσει και δροµολογήσει εµείς. Οπότε, έχουµε περιορίσει τη φθορά. Ετσι πιστεύω, γιατί βλέπω ανθρώπους που συντηρούν καριέρες µε την προσωπική τους ζωή. Η σόουµπιζ είναι ένα παιχνίδι που πρέπει να παίξεις. Μια «σχολή» το παίζει δίνοντας και αποκαλύπτοντας όλη της τη ζωή, µια άλλη «σχολή» κρατιέται διαφορετικά, ο καθένας µε την προσωπικότητά του και το πώς του αρέσει να ζει... Δεν έχω τίποτα να κρύψω. Εχω µια σχέση, την οποία θέλω να έχω και µ' αρέσει, και περνώ καλά. ∆εν θα κρυφτώ, αλλά δεν θα βγω και σε όλες τις πρεµιέρες, ούτε θα πάω στα µπουζούκια να φιλιέµαι γιατί... είµαι τόσο ερωτευµένη που δεν µπορώ να κρατηθώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...