Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Ελισάβετ Σπανού: «Δεν ήταν επιλογή μου να μην είμαι στο Dancing»

Η Ελισάβετ Σπανού αποκάλυψε γιατί δεν ήταν και στα δυο, δηλαδή και στο Dancing with the stars και στο «Πρωινό Mou».


Στενοχωρήθηκε που δεν ήταν στο «Dancing With The Stars»;


«Στο «Dancing With The Stars» ήθελα πάρα πολύ να είμαι! Και παρόλο που φέτος βρίσκω το show λιγότερο συναρπαστικό από τις προηγούμενες φορές, στεναχωριέμαι που τελικά δεν χορεύω μαζί με τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους» είπε στο Down Town της Κύπρου.

Πιστεύει ότι τελικά έκανε σωστή επιλογή που προτίμησε το «Πρωινό mou» από το show του ΑΝΤ1;

«Δεν ήταν δική μου επιλογή, ούτε του καναλιού στο οποίο βρίσκομαι. Εγώ ήθελα να είμαι και στα δύο, γιατί θεωρούσα ότι το ένα δεν επηρεάζει το άλλο, αλλά δυστυχώς αυτό δεν μπορούσε να γίνει» τόνισε η Ελισάβετ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...