Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Μελέτη: Δεν πίστευα ποτέ ότι θα έκανα σχέση με μικρότερο άντρα

"Δεν πίστευα ποτέ ότι θα έκανα σχέση με μικρότερο άντρα. Τώρα όμως επειδή μου συνέβη, δεν έχω πρόβλημα. Εάν ο ρόλος του άλλου είναι εμφανής και δυναμικός, μπορεί να σε κάνει να νιώθεις εσύ η μικρή της σχέσης" δήλωσε η παρουσιάστρια.


"Δεν με ενδιαφέρει καθόλου τώρα να κάνω οικογένεια. Είμαι σε εντελώς διαφορετική φάση και θέλω να ζήσω διαφορετικά πράγματα. Όλα αυτά βέβαια ισχύουν τώρα που μιλάμε στα τέλη Δεκεμβρίου του 2013. Στο μέλλον δεν μπορείς να ξέρεις τι θα σου φέρει η ζωή. Προς το παρόν δεν σκέφτομαι να κάνω οικογένεια ούτε μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου σε ένα τέτοιο μοτίβο" τόνισε η Ελεονώρα Μελέτη.


"Έχω πει ξεκάθαρα ότι είμαι σε σχέση αυτή την περίοδο, αλλά από κει και πέρα προσωπικά δεν έχω μιλήσει ποτέ για το ποιος είναι, πώς είναι ή τι δουλειά κάνει. Το ότι βρήκαν ορισμένοι κάποια στοιχεία και τα δημοσίευσαν δεν σημαίνει ότι είναι όλα αλήθεια", δήλωσε.





Πηγή: Hello! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...