Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Μιχάλης Μουρούτσος: «Η νίκη δεν είναι το να βγω πρώτος και να σηκώσω την “κούπα” του “Dancing”»

Ο Μιχάλης Μουρούτσος σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε αν έχει ως στόχο του την πρωτιά στο «Dancing with the stars 4».


«Ως άνθρωπος ήμουν ανταγωνιστικός. Και τάβλι να παίξω με έναν φίλο μου θέλω να Εύχομαι όλοι κερδίσω. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν σημαίνει ότι δεν ξέρω να χάνω. Ένας αθλητής για να φτάσει ψηλά πρέπει να μάθει να χάνει. 


Υπάρχουν κάποιες έννοιες που αλλιώς φαίνονται κι αλλιώς είναι. Άλλο να πιστεύεις ότι θέλεις να κερδίσεις άλλο να βλέπεις μόνο τη νίκη και άλλο να τη "βλέπεις" νικητής δηλαδή να μην είσαι ταπεινός. Αυτό μπορεί να σε προσγειώσει απότομα». Και συνέχισε μιλώντας στην εφημερίδα «Realnews»: «Για μένα, n νίκη δεν είναι το να βγω πρώτος και να σηκώσω την κούπα του "Dancing". Εγώ αισθάνομαι ήδη κερδισμένος. Κάθε Κυριακή ξεπερνώ τον εαυτό μου. Όσο πιο μακριά φτάσω, τόσο πιο μεγάλη επιβράβευση θα έχει η προσπάθεια. Κάθε Κυριακή είναι τελικός για μένα. Το έχω μάθει από το άθλημά μου. Έτσι σκεφτόμαστε κάθε αγώνα, σαν τελικό, έτσι νιώθω και στο "Dancing"».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...