Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Δεν θα πιστεύετε ποια παρουσιάστρια του ΑΝΤ1 σώθηκε από θαύμα στο Ισραήλ

Πασίγνωστη παρουσιάστρια του ΑΝΤ1 περιγράφει την συγκλονιστική περιπέτεια που έζησε στο Ισραήλ.


«Θυμάμαι ότι σώθηκα από θαύμα στον πόλεμο του Ισραήλ με τον Λίβανο, όταν μια ενστικτώδης κίνησή μου έφερε το αυτοκίνητο στο οποίο ήμουν με τον οπερατέρ μόλις 5 μέτρα αριστερά από εκεί όπου έσκασε ρουκέτα. Θέλω να ξεχάσω τον ήχο της

 
σειρήνας από το ραντάρ πολέμου όταν επίκειται βομβαρδισμός τα επόμενα λεπτά. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την πρώτη φορά τηλεοπτικής μου παρουσίας στον καναπέ του «Αργά με τον Νίκο Μαστοράκη» όταν ήμουν ακόμα φοιτήτρια ΜΜΕ. Αν δεν ήμουν δημοσιογράφος θα ήθελα να ήμουν εξερευνήτρια ή μαθηματικός γιατί πάντα λάτρευα τα μαθηματικά. Το μότο στην ζωή μου είναι «nothing is impossible» τόνισε η Κατερίνα Αντωνοπούλου με δηλώσεις της στο περιοδικό Τηλέραμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...