Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Η ατάκα που «πάγωσε» το κοινό: «Έφυγα με γνώμονα να γυρίσω να τις σκοτώσω»!

Ο Θανάσης Βισκαδουράκης μίλησε για τα δύσκολα παιδικά του χρόνια και σόκαρε το κοινό με την ατάκα που είπε.


Αναφερόμενος στο ίδρυμα με τις καλόγριες, είπε: 

«Εγώ έφυγα με γνώμονα να γυρίσω να τις σκοτώσω! Είναι πολύ λογικό αυτό το συναίσθημα που με έκαιγε μέσα μου. Δεν ήξερα πώς είναι έξω η ζωή. Εμένα η κρίση δε μου λέει τίποτα. Ξέρω ότι με γονατίζει οικονομικά, αλλά εγώ μέσα μου είμαι δυνατός. Ήθελα να προχωρήσω στη ζωή, να μάθω αγγλικά, να μάθω μουσική, να ασχοληθώ με το θέατρο. Να έχω ένα λιμάνι ηρεμίας. Αυτή την ασφάλεια δεν την είχα ποτέ στη ζωή μου. Έπρεπε εγώ να είμαι δυνατός» τόνισε ο ηθοποιός.

Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...