Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ η Τσαπανίδου! Μίλησε για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ για τον θάνατο του άνδρα της

Η Πόπη Τσαπανίδου συνδυάζει ευφυΐα με εξαιρετική εμφάνιση. Θα μπορούσε να είχε «αράξει» σ' έναν καλό γάμο, να κάνει εβδομαδιαία εκπομπή, να ζει άνετα, ανέμελα;


«Τι είναι αυτό τώρα, ερώτηση-παγίδα; Εννοείς να ήμουν η κυρία του κυρίου; Είναι πολύ έξω από μένα αυτή η λογική. Ποτέ δεν αποδέχτηκα τις γυναίκες που εξαργυρώνουν, αναγνωρισιμότητα και εμφάνιση για ένα ισχυρό επώνυμο κι ένα καλό πορτοφόλι. Ούτε συμπάθησα άντρες που έχουν ανάγκη μια γυναίκα-τρόπαιο. Με ελάχιστες εξαιρέσεις, ζουν μια συμβατική ζωή, χωρίς να έχουν βασικό συστατικό την αποδοχή, το σεβασμό, το θαυμασμό του ενός για τον άλλον.


Αν αυτοί είναι οι λόγοι που επιλέγεις να περάσεις τη ζωή σου με κάποιον, δεν ζεις για σένα. Ζεις για την κοινωνία στην οποία περιφέρεις τη δημόσια εικόνα σου. Εγώ είμαι άλλης σχολής. Θέλω να στηρίζομαι στα πόδια μου, να είμαι ισότιμη, να θαυμάσω κάποιον όχι για τα λεφτά ή την ισχύ του αλλά για τη λάμψη του μυαλού και της καρδιάς του» τόνισε στο Votre Beaute.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...