Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Ιωάννα Λίλη:«Δεν έχω επιδιώξει ποτέ να ''βγάλω το μάτι'' κάποιου για να κερδίσω»

«Δεν ήταν αποκλειστικός σκοπός μου, η τηλεόραση, ήθελα να ασχοληθώ με κάτι που θα με κάνει να νιώθω δημιουργική.» 


Η Ιωάννα Λίλη που πριν από λίγες μέρες επέστρεψε στα τηλεοπτικά δρώμενα με δική της εκπομπή στο Μακεδονια ΤV, μίλησε στην  Πολυξένη Καραμίχα για το νέο της επαγγελματικό βήμα!


Πλέον βρίσκεσαι καθημερινά στον τηλεοπτικό αέρα του Μακεδονία ΤV. Πως νιώθεις όλα καλά;

Όλα είναι πολύ καλά! Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί η συνεργασία  έγινε σε πολύ καλό timing. Έχω πολύ καλή χημεία με τους συνεργάτες μου. Με έχουν αγκαλιάσει  όλοι και αυτό είναι συγκινητικό και σπάνιο.

Τι σε έκανε να αποδεχθείς  την πρόταση;

Ήταν μια σκέψη που μου είχε δημιουργηθεί  δύο χρόνια πριν. Δεν ήταν αποκλειστικός σκοπός μου, η τηλεόραση, ήθελα να ασχοληθώ με κάτι που θα με κάνει να νιώθω δημιουργική. Την κατάλληλη στιγμή ήρθε η πρόταση από το κανάλι και εύχομαι  να καταφέρω εις πέρας τις υποχρεώσεις μου και να φανώ αντάξια των προσδοκιών των ανθρώπων που με εμπιστεύτηκαν.

Ποια είναι η αγαπημένη σου στήλη στην εκπομπή;

Όλες οι στήλες της εκπομπής μου αρέσουν,  γιατί έχω βάλει και εγώ τη δικιά μου πινελιά στα θέματα. 'Ήμουν από την πρώτη στιγμή μαζί με την ομάδα και έχουμε στήσει όλοι μαζί την εκπομπή. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει για μένα  όταν υποδέχομαι κάποιον καλεσμένο, γιατί κάθε φορά γνωρίζω νέους ανθρώπους και προσπαθώ να τους κάνω να νιώσουν άνετα και να μας ανοίξουν την καρδιά τους. Γενικά πιστεύω ότι η δομή της εκπομπής παραπέμπει σε μαγκαζίνο, είναι κάτι που μου ταιριάζει απόλυτα.

Πως αντέδρασε ο σύζυγος σου στο άκουσμα της απόφασης σου να επιστρέψεις στην τηλεόραση; Είχε αναστολές;

Δεν είχαμε κανέναν ενδοιασμό. Μόλις του ανέλυσα το κόνσεπτ, πίστεψε, όπως εγώ, ότι μου ταιριάζει  και ότι μπορώ να το υποστηρίξω.

Έχεις διατηρήσει φιλίες από τον χώρο της μόδας ή από την τηλεόραση;

Στη ζωή πρέπει μα γεύεσαι τη φιλία. Είναι ένα κομμάτι που και εγώ και ο άντρας μου προσπαθούμε να μεταφέρουμε στα παιδιά μας και να τους τονίσουμε τη σημαντικότητα της φιλίας και φυσικά, τους εφιστούμε την προσοχή ότι ίσως απογοητευτούν κιόλας. Και εγώ το έχω πάθει.Έχω φίλους, όπως  και αρκετούς γνωστούς. Μ΄αρέσει να επενδύω στους ανθρώπους, δεν τους θεωρώ αναλώσιμους.Πάντα όμως, θα υπάρχουν και οι κακές στιγμές.

Η τηλεόραση θέλει γερό στομάχι. Το έχεις;

Θα φανεί. Όταν οι άνθρωποι  απέναντι σου μεταφράζουν τον συναγωνισμό ως ανταγωνισμό, αυτό αυτόματα σημαίνει ότι αποκτά ένα ιδιαίτερο ''βάρος'' για τους άλλους... Είναι αναμενόμενο πιστεύω. Τώρα, αν θα το αντέξω ή όχι, αυτό θα το δείξει ο χρόνος.

Είσαι ανταγωνιστική στη ζωή σου;

Αποδέχομαι τον θεμιτό ανταγωνισμό. Δεν έχω επιδιώξει ποτέ να ''βγάλω το μάτι'' κάποιου για να κερδίσω κάτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...