Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Χρήστος Φερεντίνος: "Έμεινα εκτός τηλεόρασης ένα χρόνο και αυτό μου έκανε... "

Η πρεμιέρα του Χρήστου Φερεντίνου γίνεται σε μια εντελώς διαφορετική εποχή για την τηλεόραση. Τι έχει αλλάξει για εκείνον;


«Έμεινα εκτός τηλεόρασης για έναν χρόνο και αυτό μου έκανε πολύ καλό. Πάντα όμως όταν αρχίζει μια δουλειά μου προκαλεί ενθουσιασμό. Νιώθω ότι έλειψα και επανέρχομαι με χαρά. Προσπαθώ να μην έχω άγχος και θέλω να περάσω καλά. Άλλωστε ανήκω σε αυτούς που πιστεύουν ότι όταν πας να περάσεις καλά σε μια δουλειά τότε διασκεδάζεις και τον κόσμο, κάνεις κάτι επιτυχημένο. Φυσικά, επειδή οι καιροί άλλαξαν, άλλαξα κι εγώ. Είμαι πλέον πιο συμβιβαστικός στις συνεργασίες μου. Όλα τα δεδομένα έχουν ανατραπεί στην τηλεόραση, γι' αυτό και έκανα ένα βήμα κι εγώ, έγινα πιο διαλλακτικός σε όλα, ξεκινώντας από το οικονομικό και προχωρώντας σε όλα τα στάδια» τόνισε στο Βήμα.


-Μια και αναφέρεστε στο οικονομικό, η αλλαγή σε αυτόν τον τομέα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και δραματική σε σχέση με ό,τι ίσχυε στο παρελθόν;

«Δεν υπάρχει καν σύγκριση σε σχέση με το παρελθόν. Έχει αφαιρεθεί ένα μηδενικό από παντού. Εκεί που έπαιρνες δέκα πλέον παίρνεις ένα. Σημασία έχει να υπάρχεις».

-Γιατί μείνατε εκτός αυτόν τον χρόνο; Ήταν δική σας απόφαση;

«Έτυχε. 'Η μάλλον απέτυχε. Είχαμε ετοιμάσει μια εκπομπή πολιτιστικού περιεχομένου στην ΕΡΤ, είχαμε γυρίσει το τρέιλερ, ήμασταν έτοιμοι σε όλα και ξαφνικά σταμάτησαν να υπογράφονται συμβάσεις. Ακολούθησε και το γενικότερο φινάλε της ΕΡΤ, έμεινα εκτός και ναυάγησε όλη η ιστορία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...